olen kuolemassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun ystävällä oli kaikenlaisia ihmeellisiä oireita ja on edelleen. Lopulta selvis että sillä on sairaalabakteeri. Ja sitä ei kuulemma hoideta kun ei aiheuta mitään "vakavampia" juttuja. Yllätyin itse aika tavalla kun kuulin tästä. Saattaa tartuttaa bakteeria joten eipä olla tavattu aikoihin kun meillä kuitenkin pieni vauva.
Ja sai tän bakteerin muutama vuosi sitten osastolta ihan pienen operaation seurauksena.

onko koira-allergia testattu? Otsikkosi oli kyllä hölmö, et ole mukamas luulosairas, mut silti kirjoitat, että olet kuolemassa, no, sitähän me tehdään kaikki, mutta kannattaa muistaa elää se väli:) Tutkimuksiin pääsee, kun maksaa, ei muuta kuin yksityissairaalaan varaamaan aika...

jos ystävälläsi olisi pahanlaatuinen syöpä jyllännyt noin kauan, hän olisi jo kuollut ja syöpä olisi ehtinyt lähettää etäispesäkeitä.

kyllä kilpirauhassyövässä voi olla monenlaisia oireita, eikä ne näy verikokeissa!! Harmikseni ystävälläni todettiin juuri kilpirauhassyöpä, joka on levinnyt imusolmukkeisiin, luustoon ja keuhkoihin, eikä valmiita hoitoja ole, vaan kaikki on kokeiluja. Mikä pahinta, tämä syöpä tekee tuhojaan monta vuotta, etkä tosiaan tiedä, mikä jyllää. Ja sitten kun se löydetään on se pitkälle levinnyttä.

Miksi ap olisi muka luulosairas? Ai että kuvittelee kaikki oireet ja kivut? Vaikka itse en ole samanlaisessa tilanteessa ollut, ihmeellistä ettei lääkärit jaksa selvittää oireiden syytä sen kummemmin.

Olikos ap käynyt jo yksityisellä?

Yhteistyössä