Olen koukussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanaa<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanaa<3

Vieras
Olen koukussa toiseen mieheen. Hänen äänensä ja kosketuksensa saa minut janoamaan aina vain lisää. Miten tämä voikaan tuntua niin hyvälle. Ei lupauksia ei sitoutumista vain vapaata seksiä jonka jälkeen on mukava pujahtaa oman kullan kainaloon.
Voi kun näkisin hänet taas pian.

Mä oon koukussa juoksemiseen. Ihana kun hiki tulee pintaan ja keuhkot täynä raikasta ilmaa. Askel rullaa pitkin sulaa tietä ja kevätaurinko paistaa. Sitten ihanaa pujahtaa suihkun kautta oman kullan kainaloon. Kunpa pääsisin taas juoksemaan.

[QUOTE="Ccc";25913620]Joopa joo....[/QUOTE]

Kerro minulle miten sellainen tieto josta kukaan ei tiedä loukkaa? Lapsiakaan se ei koske sillä eivät he paikalla ole kun tapaan tämän toisen miehen kanssa.

Minä olen koukussa pyöräilyyn, aivan mahtava tunne ajaa tyhjällä tiellä kun vain humina kuuluu renkaista. Kyllähän ihmisellä pittää olla joku pahe mihin olla koukussa :)

minä myös kokussa toiseen mieheen. Harrastamme urheilua samassa joukkueessa, minä siis miesten kanssa. Oma mies pelaa samassa porukassa. Onhan se kiva saada ainoana naisena miesten huomiota... Mutta nyt eräs mies sieltä täyttää koko ajatusmaailmani. En ole hänen kanssaan oikeastaan mitään puhunut, vain pari todella nopeaa katsekontaktia, mutta silti lasken tunteja milloin pääsen taas hänet näkemään. SAIRASTA! Kertokaa miten koukusta pääsee irti! Tosin en olisi valmis mihinkään fyysiseen hänen kanssaan, ilo ja into purkautuu oman miehen kanssa omassa sängyssä, mutta olisi kai mietittävä välillä muutakin kuin tätä pelaajaa????? IIIIKKKSSS!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;25913773:
On se sitte omalla kullallas mukavaa kun annat sille samalla tuliaisia. ja ennenkö sanot että suojattua harrastat,niin tarttuu ne muullakin tavalla.. Porvoosta tuulee tänään aika kovastikin.

Ja omaa miestä varmasti ilahduttaisi tieto, että pääsee uuden ihastuksen jämille..

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;25913773:
On se sitte omalla kullallas mukavaa kun annat sille samalla tuliaisia. ja ennenkö sanot että suojattua harrastat,niin tarttuu ne muullakin tavalla.. Porvoosta tuulee tänään aika kovastikin.

Kondoomit on keksitty.

Yhteistyössä