Olen näköjään täysin sekaisin. Voiko seksittömyys aiheuttaa tälläistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen siis ollut ilman seksiä kolme vuotta. Ja oikeestaan useampikin vuosi on mennyt niin, että seksiä on saattanut olla vain kerran vuodessa. Mutta nyt tosiaan kolme vuotta täysin ilman miehen läheisyyttä.

Olen päälle kolmekymppinen. Mitä nyt kesällä on tapahtunut, niin menin ihastumaan täysillä kaksikymppiseen mieheen. Tyrmäsin kyllä hänen tapaamisehdotukset, mutta oikeasti halusin sitä todella paljon ja haluan edelleen. Onneksi hän on jo ilmeisesti unohtanut minut, eikä kysele enää.

Yksi päivä tässä sitten tapasin teini-ikäisen pojan siis ohimennen ja hän katsoi minua pitkään. Toisen kerran kun näin hänet niin hän lähes kaatui pyörällään kun näki minut taas. Kolmas kerta ja hän uskaltautui juttelemaan minulle.

Mietin kuitenkin tätä poikaa nyt jostain syystä. Ja se ällöttää minua aika paljon. Nuorena olin usein itseäni hieman nuorempien miesten kanssa. Olenko nyt siis palannut jotenkin siihen aikaan vai olenko vaan munan puutteessa, vai muuten vaan ihan ällö akka?

Huomautuksena vielä, etten tekisi todellisuudessa mitään nuorten poikien ja miesten kanssa.

[QUOTE="vieras";28713805]Mikä leikki tämä on kun et tee mutta kyselet neuvoja mitä kannattaa kenenkin kanssa tehdä ja missä asennossa.[/QUOTE]

Tuliko tämä vastaus ihan oikeaan paikkaan? En ole tuollaisia kysellyt kuitenkaan.

Ap

Olet vain munan puutteessa. Minullekin kelpaisi nyt vallan mainiosti yli 10 v nuoremmat miehet, jopa 20 v nuoremmat. Itse olen 42 v ja puutteessa.

Joo mutta eikö tuo teini-ikäinen mennyt vähän liian pitkälle? Minä jarruttelen jo kun kyseessä on 20v mies. Vaikka eihän se nyt enää paha asia ole. Jos siis vaan pelkkää seksiä.

Itse en kuitenkaan sen takia alkanut, koska tiesin haluavani enemmän kuin pelkkää seksiä. On se kuitenkin paheksuttavaa jos kolmekymppinen nainen seurustelee kaksikymppisen miehen kanssa.

En vaan tosiaan tykkää yhtään mistään yhdenillan jutuista, mutta näköjään minusta ei kiinnostu kuin nuoret miehet.

Ap

[QUOTE="vieras";28713935]Joo mutta eikö tuo teini-ikäinen mennyt vähän liian pitkälle? Minä jarruttelen jo kun kyseessä on 20v mies. Vaikka eihän se nyt enää paha asia ole. Jos siis vaan pelkkää seksiä.

Itse en kuitenkaan sen takia alkanut, koska tiesin haluavani enemmän kuin pelkkää seksiä. On se kuitenkin paheksuttavaa jos kolmekymppinen nainen seurustelee kaksikymppisen miehen kanssa.

En vaan tosiaan tykkää yhtään mistään yhdenillan jutuista, mutta näköjään minusta ei kiinnostu kuin nuoret miehet.

Ap[/QUOTE]
Mitä väliä sillä on? Aina löytyy ihmisiä joita ei muiden ratkaisut miellytä. Eikö se oma onni ole tärkein? Kerran täällä vaan eletään.

Yhteistyössä