Olen kateellinen ja myönnän sen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miisa"

Vieras
Oli tossa yläasteen luokkakokous kesällä ja se sai semmosen kateuden kierteen kyllä aikaan, että huh. Toki kaikki siellä aina kaunistelee ja näin, mutta mua kyllä harmittaa. Yks mun luokan tyttö oli menny naimisiin yhden mein luokan pojan kanssa. Ne ei silloin ollu mitenkään erityisen läheisiä, kohdannu sitten uudestaan myöhemmin.

Toi poika vaan kuolas aina mun perään. No kyllä kuolas aika moni muukin. Mutta tosta pojasta en tosiaan paljoo piitannut, vaikka sitä aika södenä pidinkin. Se oli semmonen hiukan nössö mun makuun.

No ny se mies onkin kuoritunu oikeen komeeksi ja kaiken huipuksi suht. varakkaaksi. Ne asuu jossain yli 200 neliön omakotitalossa lähellä merta ja noin. Ittellä avioero takana ja hyvä kun saa lapsille leipää suuhun. Ja kaiken huippu on se, että jotenkin musta tuntuu, että toi mies olis ihan vähän vieläkin muhun ihastunu :)

Niihän sitä sanotaan, että semmoset tunteet mikkä tossa herkässä iässä tulee, ei kovin herkästi kuole... Itteä kyllä harmittaa kun ei silloin älynny.

He was a skater boi,
she said see you later boi
he wasn't good enough for her
she had a pretty face
but her head was up in a space
she needed to come back down to earth

:D

[QUOTE="Miisa";24374082]
Niihän sitä sanotaan, että semmoset tunteet mikkä tossa herkässä iässä tulee, ei kovin herkästi kuole... Itteä kyllä harmittaa kun ei silloin älynny.[/QUOTE]

He he, minusta taas teininä tulee ihastuttua vaikka aidantolppaan, koska silloin on turvallista testailla omia mieltymyksiä. Että nimenomaan mitä herkempi ikä, sitä suurempi todennäköisyys haksahtaa johonkin kummajaiseen, jota ei kymmenen vuoden päästä edes vilkaisisi. Enkä tarkoita, että sä olisit joku suohirviö, mutta älä nyt helli tuollaisia lapsellisia kuvitelmia jostain mystisistä yhteyksistä varattuun mieheen.

He he, minusta taas teininä tulee ihastuttua vaikka aidantolppaan, koska silloin on turvallista testailla omia mieltymyksiä. Että nimenomaan mitä herkempi ikä, sitä suurempi todennäköisyys haksahtaa johonkin kummajaiseen, jota ei kymmenen vuoden päästä edes vilkaisisi. Enkä tarkoita, että sä olisit joku suohirviö, mutta älä nyt helli tuollaisia lapsellisia kuvitelmia jostain mystisistä yhteyksistä varattuun mieheen.

Täydet kompit! Juuri näin se minustakin menee. Ja ei varmasti ole kyseinen mies enää aloittajaan ihastunut. Eihän hän edes tunne aloittajaa ja selvästi oma elämänsä näyttää olevan aika mallillaan tyttöystävänsä kanssa, sekä noin muutenkin. Yleensä sitä itse ihastunut ihminen vain repii "vastakaiun" vaikka mistä, jota siis ei todellisuudessa ole oikeasti olemassakaan muualla kuin sen ihastuneen omassa päässä.

Mä olin yläasteella kyllä yks koulun halutuimpia tyttöjä. Mutta sillon kiinnosti vanhemmat pojat, niinkuin aika monella muullakin tytöllä oli tapana. Ja kyllä mä oon ton tyypin sen jälkeenkin nähny ja jopa jutellu. Ei olis tarvinnu ku sormia napsauttaa ja se olis ollut mun. Mut nyt on liian myöhäistä.

Mut toivoo toi luo. Ehkäpä löydän jonkun vastaavan. Kun tuollainen harmaahiiri sai napattua tuollaisen miehen.

[QUOTE="ap";24374341]Mä olin yläasteella kyllä yks koulun halutuimpia tyttöjä. Mutta sillon kiinnosti vanhemmat pojat, niinkuin aika monella muullakin tytöllä oli tapana. Ja kyllä mä oon ton tyypin sen jälkeenkin nähny ja jopa jutellu. Ei olis tarvinnu ku sormia napsauttaa ja se olis ollut mun. Mut nyt on liian myöhäistä.

Mut toivoo toi luo. Ehkäpä löydän jonkun vastaavan. Kun tuollainen harmaahiiri sai napattua tuollaisen miehen.[/QUOTE]

Sun asenne on kyllä karmea. Ehkä et kykene näkemään, ettei se nainen ole enää mikään harmaahiiri, eikä asiat ehkä enää olekaan niin, kuin kuvittelit joskus 15 vuotta sitten.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="ap";24374341]Mä olin yläasteella kyllä yks koulun halutuimpia tyttöjä. Mutta sillon kiinnosti vanhemmat pojat, niinkuin aika monella muullakin tytöllä oli tapana. Ja kyllä mä oon ton tyypin sen jälkeenkin nähny ja jopa jutellu. Ei olis tarvinnu ku sormia napsauttaa ja se olis ollut mun. Mut nyt on liian myöhäistä.

Mut toivoo toi luo. Ehkäpä löydän jonkun vastaavan. Kun tuollainen harmaahiiri sai napattua tuollaisen miehen.[/QUOTE]

Ehkä sillä harmaalla hiirellä on korvien välissään jotain enemmän kuin sulla.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24374356:
Sun asenne on kyllä karmea. Ehkä et kykene näkemään, ettei se nainen ole enää mikään harmaahiiri, eikä asiat ehkä enää olekaan niin, kuin kuvittelit joskus 15 vuotta sitten.

Joko tää on provo, tai sitten ap elelee ihan omissa maailmoissaan... Vai onko se luokkakaverikin (sen rikkaan napannut) ensin valinnut kaamean miehen, tehnyt muksut ja sitten veilä eronnut ja nyt köyhänä rupsahtaneena sitten iskenyt tän Mr. Unelman itselleen. Jos, niin ehkä sulla sitten on jotain tsänssii itselläkin...

[QUOTE="Miisa";24374082]Ja kaiken huippu on se, että jotenkin musta tuntuu, että toi mies olis ihan vähän vieläkin muhun ihastunu :)

[/QUOTE]

Joo-o, jos on ni taitaa olla kuule siihen yläasteikäseen pikkutyttöön ja omiin teinifantasioihinsa, ei suhun. Ootpa muuten harvinaisen pinnallinen akka jos nyt kerran kelpaa. Oli ja meni.

tämä on hauska ketju. Minä ( lue: harmaahiiri ) nappasin sen luokkakaverini ( lue: nörtti ja harmaahiiri ) ja ollaan oikein onnellisia ja hyvin menestytty :D Ei kannata aina katsoa vaan ylöspäin ja sitä ulkomuotoa vaan myös sitä pään sisältöä :)

ulkonäkö on vain kuori, joka murenee kaikilla .tärkeintä on se mitä on sisältä

voit olla kaunis ja ilkeä, ruma ja ilkeä, harmaahiiri ja ilkeä tai sitte päinvastoin. en usko että kukhaan kattoin komeaa mutta erittäin ilkeää miestä kovinkaan kauvoa?

[QUOTE="ap";24374341]Ja kyllä mä oon ton tyypin sen jälkeenkin nähny ja jopa jutellu. Ei olis tarvinnu ku sormia napsauttaa ja se olis ollut mun. [/QUOTE]

Vai niin:D. Kysyitkö mieheltä, olisko se kovastikin halunnut "olla sun", vai kammottiko sitä jo silloin sun ylenkatsova asenteesi? Omahyväisyys on sellainen ominaisuus, joka paistaa helposti läpi, vaikka esittäisi vaatimatonta ja herttaista.