Olen jäänyt koukkuun oivariiniin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi prkl

Vieras
28 vuotta olen elänyt ilman, mutta nyt joululomalla jäin koukkuun. Mies oli vahingossa ostanut väärän purkin. Meillä on aina ollut jotain kevytrasvoja, enkä ole koskaan tykännyt niistä ja leivän päälle laitan yleensä juustoa ja kurkkua. ja nyt sitten olen koukussa tollaseen melkein voihin, hyi helvata!

no sehän on parempaa ja siinä on vähemmän E-osastoa eli terveellisempääkin.
Mä ajattelin tän Kevytlevin jälkeen siirtyä lopullisesti oivariiniin. Käytän sitten kasviöljyä enemmän salaateissa ja ruoanlaitossa :)

oivariini 60% on hyvää. Se kevyempi meni pahaksi tosi nopeasti, valmistetaanko sitä vielä?

Mies noituu, että ennen mun tapaamista hän ei käyttänyt levitettä. Nyt on kanssa koukussa tuohon. Hyvää voi käyttää vähemmänkin. Ihminen tarvitsee rasvoja, täysin rasvaton ruokavalio ei ole hyväksi.

meillä käytetään Dellariinia (muuten sama mut eri firma). mies ei suostu muuta käyttämään. Ja lapset kitisee kans jos yritän jotain kevyempiä ostaa. Itekin miettinyt et kumpi sit loppujen lopuksi terveellisempää.

En enää pistä suuhuni noita lisäaineilla pakattuja tököttejä joita kevytlevitteiksi kutsutaan. Oivariini on todellakin siinä mielessä terveellistä verrattuna niihin lisäainepommeihin. Kasviöljyä kehiin kuten joku sanoikin, niin hyvin menee, sanoi ravitsemusterapöytti.

Alkuperäinen kirjoittaja voi prkl:
28 vuotta olen elänyt ilman, mutta nyt joululomalla jäin koukkuun. Mies oli vahingossa ostanut väärän purkin. Meillä on aina ollut jotain kevytrasvoja, enkä ole koskaan tykännyt niistä ja leivän päälle laitan yleensä juustoa ja kurkkua. ja nyt sitten olen koukussa tollaseen melkein voihin, hyi helvata!

Sitä mäkin ennen, mutta sitten vaihdettiin beceliin ja kolesteroli tippui normaaliin ja paino putosi kaksi kiloa. Nyt jouluna ostin OIvariinia ja hyvää on, en tiedä mitä sitten kun arki koittaa...

Hyvää on, mutta ei terveellistä. Minä opetin miehenikin syömään sitä, vaikka seurustelumme alkuaikoina hän vielä käytti Floraa.

Vuosi sitten aloitin terveellisemmät elämäntavat ja vieroitin itseni Oivariinista. Siirryin tumman siniseen Keijuun, koska siinä on terveellistä omega-3-rasvahappoa.

Yhteistyössä