olen ilmaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uupunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uupunut

Vieras
olen ilmaa kotona, kukaan ei välitä jos pyydän tekemään jotakin vaikka vaan tyhjentämään pöydän tai tiskikoneen tms.kaikesta pitää sanoa monta kertaa eikä sittenkään tapahdu mitään. en jaksaisi aina siivota isojen lasten ja miehen jälkiä, mutta minkäs teet. jos mä en jaksa tehdä, huusholli on kuin pommin jäljiltä. yritän opiskella nyt ja valmistautua tuleviin näyttöihin, kotona pitää tehdä vielä koulupäivän jälkeen paljon itsenäistä opislelua jne. lisäksi on kotityöt. joulu on tulossa mutta mulla on joulumieli kaukana,tuntuu että en jaksa laittaa meille joulua, nytkin oon niin poikki että en jaksa muuta kuin itkeä...
anteeksi tää purkaus, mutta kun ei ole ketään jolle kvoisi ja kehtaisi tästä puhua. koulussa yritän olla aktiivinen ja hoitaa edes sen kunnolla että saisin joskus töitä,. siellä en halua näyttää kenellekkään tätä väsymystä,saa siiten nähdä kuinka kauan jaksan teeskennellä :(

pistät sen porukan kuriin.
Oletko yrittänyt uhkailua, kiristystä, lahjontaa, puhumalla vakavasti että olet väsynyt? Kyllä kaikkien pitää tehdä jotakin siellä.

:hug: Älä enää teeskentele kotona. Teet miehelle listan asioista jotka sä hoidat ja asioista jotka hän hoitaa ja sanot että nyt laitetaan hommat tasan. Ja yhtään et keräile muiden sotkuja ennen kun oppivat että sä et ole mikään monitoimikone.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt:
pistät sen porukan kuriin.
Oletko yrittänyt uhkailua, kiristystä, lahjontaa, puhumalla vakavasti että olet väsynyt? Kyllä kaikkien pitää tehdä jotakin siellä.

olen yrittänyt tuota kaikkea ja siitä kai tää välinpitämättömyys johtuukin, kun en jaksa muuta kuin aina nalkuttaa kaikesta.ovat saaneet minusta ja mun nalkutuksesta tarpeekseen. nyt vaan oon oikeesti niin väsynyt että itken vain ja huomenna pitäis mennä kouluun pirteen ja hyvävointisen näköisenä.

Meillä joskus aikoinaan, ennen kuin mulla oli omia muksuja, teki mies ja miehen muksut sellaista (ajattelemattomuuttan kait), että jättivät aina astia lojumaan pöydille ja minä niitä sitten keräilin. Yhtenä kauniina päivänä vetäsin herneen nenään ja avasin sanaisen arkkuni.
Ilmoitin, että jos ei tästä hetkestä lähtien jokainen vie astioitaan tiskiin, täällä syö ja juo kaikki muut kertakäyttö-astioista, paitsi minä, koska ne astiat keräänkin ja kertikset on sitten helppo kasata suoraan roskikseen. Kävin vielä ostamassa varuulta lautasia ja mukeja, eikä muuten sen jälkeen koskaan tarvinnut kannella toisten
astioita :whistle: :whistle: :whistle:
Taitaa tuo mieskin tietää, että olen aika pahansisuinen sille päälle sattuessani :whistle:

Minkä ikäsiä lapsia sulla on?
Yhden tuttava perheen äiti teki niin, et kun lapset (tytöt 17 ja 14v) eivät olleet tehneet mitään. Hän lakkas pesemästä pyykkiä, pesee vain ja ainoastaan omat (ja miehensä) pyykit.

kiitos myötätunnosta ja kannustuksesta. nyt lähden yrittämään jos saisin edes vähän nukuttua. on tällä palstalla vielä oikeesti empaattisia palstailijoitakin. kaunis kiitos kaikille vastanneille. täytyy vielä kokeilla noita konsteja mitä annoitte.

Yhteistyössä