U
uupunut
Vieras
olen ilmaa kotona, kukaan ei välitä jos pyydän tekemään jotakin vaikka vaan tyhjentämään pöydän tai tiskikoneen tms.kaikesta pitää sanoa monta kertaa eikä sittenkään tapahdu mitään. en jaksaisi aina siivota isojen lasten ja miehen jälkiä, mutta minkäs teet. jos mä en jaksa tehdä, huusholli on kuin pommin jäljiltä. yritän opiskella nyt ja valmistautua tuleviin näyttöihin, kotona pitää tehdä vielä koulupäivän jälkeen paljon itsenäistä opislelua jne. lisäksi on kotityöt. joulu on tulossa mutta mulla on joulumieli kaukana,tuntuu että en jaksa laittaa meille joulua, nytkin oon niin poikki että en jaksa muuta kuin itkeä...
anteeksi tää purkaus, mutta kun ei ole ketään jolle kvoisi ja kehtaisi tästä puhua. koulussa yritän olla aktiivinen ja hoitaa edes sen kunnolla että saisin joskus töitä,. siellä en halua näyttää kenellekkään tätä väsymystä,saa siiten nähdä kuinka kauan jaksan teeskennellä
anteeksi tää purkaus, mutta kun ei ole ketään jolle kvoisi ja kehtaisi tästä puhua. koulussa yritän olla aktiivinen ja hoitaa edes sen kunnolla että saisin joskus töitä,. siellä en halua näyttää kenellekkään tätä väsymystä,saa siiten nähdä kuinka kauan jaksan teeskennellä