Olen ilkeä ja paha ihminen ja huono äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
kun en ihan vain pahuuttani muuta fysiikan lakeja.

Kotiin tultua lapset leikki kuistilla. Kuopus tahtoi että minä laittaisin semmoisen vappuhyrrän, viipperän tms. kiinni penkkiin niin, että naru on kiinni penkissä, sit se naru menee 30 cm vaakasuoraan ja sit se hyrrä olis siinä. Ilmassa, vaakasuoran narun päässä.

Kun tämän asian mahdottomuutta oli huudettu 10 min. (ja mikään muu ratkaisumalli ei kelvannut) niin 3½-v rauhoittui - vain halutakseen pujottaa pinnahelmiä sen hyrrän varteen.

No, helmessä on 1 mm läpi ja siihen ois pitäny tunkea se ainakin 6mm paksu keppi. Enkä taaskaan suostunut, vaikka toinen TAHTOOOOOOO!

Olen teknisellä alalla ja insinöörin vaimo - mun olis ilmeisesti pitänyt pystyä muuttamaan sekä maan vetovoima että ihan vain kolmiulotteinen fyysinen maailma.

|O
Odotan aikaa, että järkiperusteet ja logiikka alkaa olla kovaa valuuttaa... :D

Meillä 3v poju itkee usein jonkun ruoan perään jota ei ole B) Tai sitten, jos joku on avannu hänen banaaninkuorensa ja se on viimeinen banaani, niin se pitää liimata takasin kasaan ennen ku suostuu syömään sen :D Näitä lähin ku poju on väsyny tosin.

Kyllähän sun olis pitäny tollaset pikkutemput vääntää vaikka kädet sidottuina!

Yksi äiti kertoi, että hänen tyttärensä halusi lentää. Tyttö toi leikkisiivet ja pyysi äitiään laittamaan niihin patterit, että niillä voi lentää. Itkuhan siitä tuli kun äiti ei siihen pystynyt.

Huippuja vaatimuksia lapsilla välillä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Meillä 3v poju itkee usein jonkun ruoan perään jota ei ole B) Tai sitten, jos joku on avannu hänen banaaninkuorensa ja se on viimeinen banaani, niin se pitää liimata takasin kasaan ennen ku suostuu syömään sen :D Näitä lähin ku poju on väsyny tosin.

Kyllähän sun olis pitäny tollaset pikkutemput vääntää vaikka kädet sidottuina!

Ette kai te oikeasti liimaa noita kasaan? Juu, moni uhmaiässä tahtoo vaikka mitä, vanhempien tehtävä on opettaa, että maailma ei pyöri heidän tahtonsa mukaan...

Yhteistyössä