K
"kyynel"
Vieras
eikä kyse ole nyt siitä, että nämä nimet olisivat jollain kummin kaiman koiralla..
ei, vaan syy on tämä: r-vikani, häpeäpilkku jonka takia välttelen puhuessa sanoja joissa tuo kirjain esiintyy. kaikki ne lapsuuden illat, jotka vietin koulun jälkeen puheterapeutilla olivat yhtä tyhjän kanssa, olen melkein 30 ja ärrä vaan sorisee.. mutta todellinen ongelma tästä tuli vasta, kun lapseni syntyivät. pidän niin nimistä Ronja & Pyry, mutten voinut antaa niitä.
olen itkenyt tätä asiaa, eivätkä lasteni nimet tunnu oikeilta. tulen ikävä kyllä olemaan ikuisesti tyytymätön nimiin, jotka lapsilleni valitsin :ashsamed:
ei, vaan syy on tämä: r-vikani, häpeäpilkku jonka takia välttelen puhuessa sanoja joissa tuo kirjain esiintyy. kaikki ne lapsuuden illat, jotka vietin koulun jälkeen puheterapeutilla olivat yhtä tyhjän kanssa, olen melkein 30 ja ärrä vaan sorisee.. mutta todellinen ongelma tästä tuli vasta, kun lapseni syntyivät. pidän niin nimistä Ronja & Pyry, mutten voinut antaa niitä.
olen itkenyt tätä asiaa, eivätkä lasteni nimet tunnu oikeilta. tulen ikävä kyllä olemaan ikuisesti tyytymätön nimiin, jotka lapsilleni valitsin :ashsamed: