Olen ihastunut isäpuoleeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinäpä näyttäytyi, kun ihan kaljoitella alkoi, Esko ihan tav. suomalaisena äijänä. Rypistyikö kiiltokuva hieman, kun elkeet alkoi näkyä? Äskettäin Esko ei ollut sinulle vanha, mutta kun sen kanssa suukotteli, jolle kuuluu, niin heti ihmettelet miten "vanhat" saattaa.
Kun se Esko nyt vain pysyis siellä alkuperäisessä kainalossa ja sinä löytäisit elämääsi muuta kuin Esko ja nämä kootut seikkailut.

ei esko olekaan niin vanha mutta äiti on ja sitäpaitsi vielä millaiset ihmiset nuolee toisaan pikkulasten ääressä?

luulen että ovat justiin toisensa ansainneet esko ja äiti ja minulle löytyy upea NUORI (alle 30v) ja vakavarainen mies jolla asiat kunnossa ja pitää sitten meistä huolta ikuisesti!

pistää vaan vihaksi tuommoinen kahella naisela pelleily ja kikolon leikkiminen!

Alkuperäinen kirjoittaja laura:
ei esko olekaan niin vanha mutta äiti on ja sitäpaitsi vielä millaiset ihmiset nuolee toisaan pikkulasten ääressä?

luulen että ovat justiin toisensa ansainneet esko ja äiti ja minulle löytyy upea NUORI (alle 30v) ja vakavarainen mies jolla asiat kunnossa ja pitää sitten meistä huolta ikuisesti!

pistää vaan vihaksi tuommoinen kahella naisela pelleily ja kikolon leikkiminen!

Entä jos sen kikolon ajatuksissa ei ole tullut mitään tuollaista, eikä se ajattellut siitä "katseiden" kohtaamisesta yhtään mitään?

Entä jos se tosiaan pitää sua nyt "lapsenaan" ja pyrkkii luomaan hyvät välit suhun -auttamalla sua-, jotta on helpompi elää perheenä? Entä jos se ei ole huomannut sun ihastusta, eikä osaa edes ajatella koko asiaa siten edes mielikuvituksissaan? Olethan ilmeisesti hänelle aika lapsi, koska hänen puolisonsa on 43 vuotias kypsä nainen ja sinä olet sen lapsi ja sulla on myös lapsenlapsi...

Ja kyllä, varmaan löydät vielä itsellesi oikein kivan ja ihanan miehen. Älä yritä varastaa miestä toiselta, älä ainakaan äitiltäsi, joka on sut synnyttänyt ja hoivannut. Hieman lojaaliutta vanhempaasi kohtaan, joka nytkin antaa sulle katon päänpäälle ja ruokaa suuhun. Karista tuollaiset ihastumiset ajatuksistasi pitämällä vaikka välimatkaa siihen "Eskoon".

Yhteistyössä