Olen ihastunut isäpuoleeni

  • Viestiketjun aloittaja laura
  • Ensimmäinen viesti
laura
täälä taas.

oli viittä vaille tänään ettei suudeltu eskon kanssa...hui kamalaa!

jotenkin oltiin sinä lattialla istumassa kun poika leikki siinä ja naurettiin ja oli kauhian kivaa ja sitten poika kaatu ja alettiin molemmat kääntyä sen puoleen aj oltiin ihan lähekkäin niinku elokuvissa ja naamat oli lähekkäin ja katottiin nopeasti silmiin pelästyttiin ko oli kauhia vetovoima, sitä olis voinu leikata sitä tunnetta.

meiän äiti tuli siihen ja mitä se teki? alako komentaa eskoa teitenkin pihalle laittamaan puita! en tiiä, kamalaa kattoa ko se pitää eskoa orjana.

oon miettiny että jos hakis opiskelleen kunhan tuon pojan imetys loppuu.mutta haluan imettää pitkään, niinku tääläkin palstalla on siitä ollu keskustelua että se on hyvä lapselle.että ei oo ehkä vielä ajankohtasta ja toisaalta en ihan tiiä mikä kiinnostais mikä ala.

 
eräs onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Siis..:
No on se äitikin outo, kun pitää 10-vuotta itseään nuorempaan ihastua...Ja etenkin jos äitisi on kiireinen yrittäjä, ja tää Esko joku työtön hengailija..niin vähän tulee mieleen että äitees etsii kadotettua nuoruuttaan!
Minulla on 10v nuorempi mies, joka on myös lasteni isä ja meillä menee todella hyvin=)
 
hyi hitto
Herää jo!

Moralisoit imetyksestä kun olet pokaamassa äitisi miestä! Herää. Äitisi hyvää hyvyyttään maksaa sinun ja poikasi asumisen ja sinä kehtaat olla tuollainen.
 
laura
suutuin eskolle tänään todella paljon.

oli luvannut minut viedä ostoksille, mutta olikin mennyt KALJALLE keskellä päivää! ei todella oo eskon tyyliä. sehän ei ota ees saunakaljoja yleensä.

minä kävin sitten bussilla ite ostoksilla ja poika vaunuissa, olipa masentavaa.ja kun tulin kotia oli esko pöhnässä ja oli tosi ilkeekin minulle.

mulla meni kyllä maku monella tapaa ja itkin vähän omissa oloissa.en tiiä mitä käy kkun äiti tulee töistä. se varmaan vasta raivona onkin kun esko makaa humalassa!
 
laura
nyt ajattelin että olisiko esko ottanut kaljaa sen takia että on kauheessa paineessa kun on ihanstunu minuun...? olisko mahollista mitä luulette?

ainakin exä otti aina kaljaa jos se oli jotensakin ressissä, vaikka se otti kyllä usein ja siksi se onkin exä.mutta tuppaako miehet olemaan tämmösiä että jos ne ei osaa vaikka päättää mitä tekin ni ottavat kaljaa?

äiti ei oo vielä tullu, mutta tulee varmaan ihan kohtaa...mua jo aivan pelottaa mitä siitä tullee.alakaa varmaan kauhia huuto ja pauke.
 
laura
eikö kellään oo tuohon minun edelliseen viestiin mitään mileipidettä?luulis että täälä on elämää kokeneita rouvia ko ite en ole ehtinny kaikkea kokea ja mies suku puoli on hiukkasen outoa vielä...
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja laura:
nyt ajattelin että olisiko esko ottanut kaljaa sen takia että on kauheessa paineessa kun on ihanstunu minuun...? olisko mahollista mitä luulette?

ainakin exä otti aina kaljaa jos se oli jotensakin ressissä, vaikka se otti kyllä usein ja siksi se onkin exä.mutta tuppaako miehet olemaan tämmösiä että jos ne ei osaa vaikka päättää mitä tekin ni ottavat kaljaa?

äiti ei oo vielä tullu, mutta tulee varmaan ihan kohtaa...mua jo aivan pelottaa mitä siitä tullee.alakaa varmaan kauhia huuto ja pauke.
esko varmaan ottaa kaljaa kun asuu kahden seinähullun akan kanssa :LOL:
 
laura
eskon kaljottelu oli kylä kumma tapaus.nyt kun esko siitä selvis, ovat olleet äitin kanssa ihan kun justiinsa rakastuneet.ällöttää tommonen kun nuolevat siinä sohvalla vaikka poikakin on siinä leikkimässä.ei vanhat ihmiset sovi tuolleen.

ja minua kieltämättä raivistuttaa.että esko on pelleilly minun tunteilla.minä sille näytän!
 
Alkuperäinen kirjoittaja laura:
eskon kaljottelu oli kylä kumma tapaus.nyt kun esko siitä selvis, ovat olleet äitin kanssa ihan kun justiinsa rakastuneet.ällöttää tommonen kun nuolevat siinä sohvalla vaikka poikakin on siinä leikkimässä.ei vanhat ihmiset sovi tuolleen.

ja minua kieltämättä raivistuttaa.että esko on pelleilly minun tunteilla.minä sille näytän!
Tuota noin. Voi olla, ettei mies ole pelleillyt ollenkaan millään, kun ei ole edes ajatellut, että hänen puolisonsa tyttö, jota pitää mahdollisesti jo "omana lapsenaan" voisi ihastua häneen. Voi olla hyvin, ettei nähnyt sitä "melkein suutelu juttua" edes sellaisena, vaan ihmetteli, miksi ihmeessä häntä lähestyt tuollain.

Jos on tosissaan äitisi kanssa, niin varmaan haluaa auttaa puolisonsa lasta ja hänen lastaan. Tiedä vaikka menevät naimisiin ja lapsesi tulee hänenkin "lapsenlapsekseen", vaikka toki onkin vain isäpuoli..

Tuohon miksi ottaa noin kaljaa voi olla monia syitä. Hyvä, että ovat rakastuneita taas äitisi kanssa.

Minusta sun ajatukset ei ole kovin lojaaleja ketään kohtaan. Miten edes kehtaat ajatella varastavasi ÄITISI MIEHEN? Ajattele nyt, et se mies on ollut äitisi kanssa ja tehneetkin vaikka mitä. Eikö sua ällöttäisi ottaa sellaista miestä itsellesi...??
 

Yhteistyössä