Olen ihastunut, ei kivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä minä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä minä teen

Vieras
Olen ihastunut mieheni ystävään ja lapsemme kummiin. Jotenkin tuntuu, että tunne ei olisi yksipuolinen. Mies on tehnyt paljon auttaakseen meitä ja käyttänyt paljon aikaansa ja rahaa meidän auttamiseen. On todella ystävällinen ja auttavainen. Käytiin tanssimassa mieheni kanssa ja tämä ystävä oli mukana. Tanssin hänenkin kanssaan tanssiessaan sanoi, että tuntuu hyvältä kun minä olen siinä. katsoo vähän liian pitkään minua ja aina tulossa viereeni. Hän on sotkenut ajatukseni ja ajattelen häntä liian usein. Näemme myös aika usein kun välimatkaa on vain noin kilometri. En aijo satuttaa miestäni ja menettää tätä kaikkea mitä mulla on, mutta en voi mitään että tuntuu hyvälle nähdä tätä toista ja ajatteln häntä. Kaikki mitä hän tekee ja sanoo vahvistaa tunnetta, että hänellä on tunteita minua kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on kaikki mistä olen haaveillut, perhe, omakoti ja mies joka rakastaa. Miksi pitää olla ihastunut toiseen?

Tuohon kun osaisi vastata, niin en olisi itse ollut samassa tilanteessa vuosi sitten. Nyt olen jo alkanut unohtaa ihastukseni, joka sai perhoset lentämään vatsassa kun ei olla nähty pitkään aikaan. Kyllä silti joskus ajattelen tätä toista miestä kaiholla. Olen kuitenkin onnellinen, että mitään ei tapahtunut - rakastan kuitenkin omaa miestäni ja meillä on ihan hyvä suhde.

Semmoinen ihastuminen sokaisee vähäksi aikaa, mutta ajan kuluessa näet taas asiat erilailla. Se polte menee ennemmin tai myöhemmin ohi ja järki puhuu taas. Yritä päästä tuosta yli niin, ettei tapahdu mitään mitä katuisitte myöhemmin.

Paha paikka.

Sydäntä kun ei oikeen voi ohjalla, mutta järkeä sentään voi.

Eiköhän noin kävisi sen ihastuksesikin aknssa, kun joku päivä arki astuisi teiänkin elämäänne, mikäli nyt miestä vaihtaisit.

Sinuna pyytäisin miestä lopettamaan puheensa ja mikäli ei lopeta, niin kertoisin omalle miehelle "ystävänsä" jutuista.

Niin ja ei kannata antaa pirulle pikkusormea. Älä lähde mihinkään pieneenkään leikkiin mukaan, jos uskollisena haluat pysyä, koska alat janoamaan lisää vaan.

olette molemmat ihastuneita. pelkästään. ei siitä sen kummempaa välttämättä edes voisi tullakaan.

ihastuminen on ihan normaali tunnetila. on hyvin paljon ihmisiä jotka ihastuvat päivittäin (niinku esim. mie), mutta ne on vaan ihastumisia, ei muuta.

Yhteistyössä