Olen hyvin laihtunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Helmikuussa alotin, 2 nroa pienentynyt vaatteet, mutta vaan 8 kg painoa. Käyn tosin kuntosalilla 2 kertaa viikossa, jumpassa kerran vk, kävelen 2 krt vk, luulis että painokin tippuu. Mutta pääasia et housut putoo päältä, ihmettelen silti painoa. Mulla silti aina on ollu lihaksikkaat kädet mut kyl mul paino on sillonkin pudonnu. Joku voi sanoo et lihas painaa, tiedän mut silti ihmettelen miksei ole enempää 5 kk tippunu.

Saan proteiinia tarpeeks, syön terveellisesti ym....

Alkuperäinen kirjoittaja ä:
voi olla et sulla on tullu lihasta ja vaan läskii lähteny, eikä lihasta paljoo!! ja sehä o hyvä juttu eiks?

On toki :), mut ihmettelen silti painoa. Kyllä mä sen tunnenkin et reisiin ja pohkeisiin tullu lihasta, kiinteytyny, mut toivottavasti toi paino ois ens kesänä omissa lukemissa, 25 kg pitäs lähtee vaikka oiskin jo omas koos vaatteis nro 40. Nooh hiljaa hyvä tulee.

Lihaksia tuskin on tullu 5 kk paljookaa. Se on joku ihan mitätön määrä mitä tulee ees vuodessa(oliko aloittelijalla kilo ja siitä eteenpäin vielä vähemmän). Mut kiva ku on tuloksia tullu. Jatka ihmeessä samaan malliin:)

Kehityksen sanelee oikeaoppinen treenaaminen, pitkäjänteisyys sekä omalta osaltaan myös geenit. Hyvän pohjakunnon omaava voi salilla saada ensimmäisen 4-9kk aikana uskomattomia tuloksia. Esim. 10-15kg painon nousu ei ole laisinkaan mahdotonta. Samoin hermotuksen parantuessa voivat painot kaksin-, jopa kolminkertaistua. Kehitys tasaantuu hiljalleen ja hyvä kehityksen tahti on pidempään treenanneilla henkilöillä noin 2-4kg lihasmassaa vuodessa ja 10-20% voimien nousu.

Nuin luki http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/treenaus_treeni.php

Olinpa sit TODELLA väärässä. anteeksi:) Mielummin näin:)

Yhteistyössä