Olen huono kummi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitsi

Vieras
Rehellisesti sanoen en olisi halunnut kummiksi kuin kahdelle, läheisten ystävieni lapsille, kahden muun vanhmepien kanssa ei muutenkaan olla kauhean usein oltu tekemisissä ennen kummiutta.

Mä en vaan osannut kieltäytyä koska varsinkin tuo toinen olisi loukkaantunut.

Miksi pyytää kummiksi hmistä jolla omia lapsia on paljon ja muita kummilapsia jo kolme tai kaksi???

Nyt mua stressaa jatkuvasti nuo kummilapset.
Millä mä niiden kanssa vietän aikaa kun omillekaan sitä ei tahdo riittää???

Miksi pyytää kummiksi hmistä jolla omia lapsia on paljon ja muita kummilapsia jo kolme tai kaksi???

tätä minä oon kans miettiny. ittelläni on vaan kaks mutta mä tiedän pari joilla on monta. yhden haluisin pyytää kummiks omille lapsilleni, tai yhden pariskunnan mutta niillä on yhteensä melkeen kymmenen kummia.

mutta (toivottavasti) kummiuteen riittää myös se muutama tekstiviesti ja asiaan kuuluvat musitamiset :)

no kun mun on annettu ymmärtää etten pidä tarpeeksi yhteyttä jne.

Mutta hyvä kun ehdin ajatella omaa elämää kolmen pienen kanssa yh:na.

ja sitten sellaiset ihmiset joiden kanssa on muutenkin tekemisissä ja ne ovat läheisiä niin sitä on luonnollisetsi kiinnostunut ja kiintynyt niihin lapsiin, oli ne kummilapsia tai ei. Mutta sellaiset joiden kanssa ei kovin synkkaa niin ei niitä lapsiakaan sitten tule muistettua kuin pakolla, ja se on tosi teennäistä.

Mä oikeasti just ja just jaksan sängystä nousta aamulla niin v.tuttaa selitellä vieläpä asiaan kuulumattomille ihmisille miksi olen niin huono kummi.

Yhteistyössä