Y
yhhh
Vieras
Kun ite olin muksu ni ikäreja meillä oli 15v. Samaa kaavaa oon ite noudattanu mieni kanssa.
miks kun se ikäraja ei ole 15?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun ite olin muksu ni ikäreja meillä oli 15v. Samaa kaavaa oon ite noudattanu mieni kanssa.
Ei sitä tartte perskänniä ottaa. Sitä voi ottaa ihan kohtuudella. Siiderin saunassa.
Poika nyt tykkää ennemmin ola kuskina ku ryypätä. Niin tekee nytki![]()
voin lyödä vaikka vetoa että meidän tenavat ei ole tänään oksentelemassa ja ryyppäämässä ympäri katuja.
Kun ite olin muksu ni ikäreja meillä oli 15v. Samaa kaavaa oon ite noudattanu mieni kanssa.
Isäni osti mulle alkoholia kun olin 16v. Sillonhan se oli siistiä. Mutta nyt aikuisena on tunne siitä että isä ei välittänyt. En ymmärrä miksi hän toimi niin.
Tai, ehkä koki huonoa omaatuntoa omasta juomisestaan jne.
Mun mielestä ei ole normaalia että vanhemmat ryyppää alaikäisten lastensa kanssa. Taitaa olla silloin vanhemmuudessa todella jotain hakusessa ja tuolla tavalla ei ainakaan teinien kunnioitusta saa.
Teininä mulla oli yksi kaveri jonka kotona sai juoda vaikka oltiin alaikäisiä ja hänen isänsä tarjosi meillekin viinaa jne. Olivat vanhemmat itsekin kännissä ja paikkasivat huonoa omaatuntoaan tällä..