Olen huolissani ystäväni nettikäyttäymisestä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna14788
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna14788

Vieras
Eli hän on selkeästi muuttunut parin vuoden aikana. Hän elää fb:n kautta. Sinne ladataan kaikki kuvat,joka päivän ruoka,lasten vaatetutus,mitä saa mieheltään lahjaksi ja siihen <3 "kiitos rakas jukka". Hän kiittää miestään facen välityksellä. Kehuu koko ajan itseään esim "pomo laittoi tänään sähköpostiviestin,jossa kertoi minun tekevän ainutlaaituista työtä näillä leveyspiireillä". Kehuu lapsiensa ainutlaatuisuuttaan ja kertoo miten älykkäitä lapset on. Lapset tuo koulusta kymppejä ja se on lasten leikkiä yms..( hienoa,mutta jotain hyväksyntää hän tuolla hakee itselleen )

Jos joku päivitys ei saa "tarpeeksi" tykkäyksiä hän poistaa päivityksen.

Jos hän kommentoi jonkun muun päivitykseen,hän kertoo siinä aina vain miten heillä tai itsestään...kehuen. Hän ei tajua sitä minkä olen huomannut,että ihmiset piilovittuilee hänelle päivityksiin ja pitävät sitä nolona.

Kun me näemme viikottain,hän ei edes kuuntele minua,näppää koko ajan kännykkäänsä ja on facessa.

Huh huh,mitä tähän voi sanoa!

Olen samaa ihmetellyt omissakin tutuissa ja tullut siihen tulokseen, että Face on joillekin saippuasarjan korvike. Sinne mennään arkea pakoon ja luodaan arjesta sellainen kuin olisi kivointa. Koska kaikki eivät osaa kirjoittaa saati olisivat erityisen luovia siinä hommassa, niin päivityksistä tulee kömpelöitä ja ärsyttäviä kirjoittajan kuitenkaan sitä tajuamatta.

Voihan ne jutut estää, mutta jos on muutenkin hyvä kaveri toisen kanssa, on vähän noloa pudota sitten niistä oikeasti tärkeistä uutisista pois ja paljastua etten kestänyt sun juttujasi Facebookissa.

Koska ihmisillä on monilla aika paha olla, niin Faceen voi sitä oloa karata.Koetas vähän kuulostella kaverisi mielentilaa seuraavan kerran tavatessanne...

Ihminen koukuttuu mitä ihmeellisimpiin asioihin, mistä vaan saa hyvänolon tunteen.
Miksi juuri seksichatti?
Onko se helpompi tapa lähestyä, kun ei näe toisen kasvoja?

Ihminen koukuttuu mitä ihmeellisimpiin asioihin, mistä vaan saa hyvänolon tunteen.
Miksi juuri seksichatti?
Onko se helpompi tapa lähestyä, kun ei näe toisen kasvoja?

Onhan se paljon kätevämpää, kun ei tarvitse lähteä baariin hakemaan seksiseuraa. Netissä voi heti kysellä toisen mieltymykset, asuinpaikan, sivilisäädyn ja sopia suhteen laadun yms. asiat, joilla on merkitystä. Kuvat on myös helppo vaihtaa. Saanti on varmaa, toisin kuin baarissa.

Yhteistyössä