M
Minna14788
Vieras
Eli hän on selkeästi muuttunut parin vuoden aikana. Hän elää fb:n kautta. Sinne ladataan kaikki kuvat,joka päivän ruoka,lasten vaatetutus,mitä saa mieheltään lahjaksi ja siihen <3 "kiitos rakas jukka". Hän kiittää miestään facen välityksellä. Kehuu koko ajan itseään esim "pomo laittoi tänään sähköpostiviestin,jossa kertoi minun tekevän ainutlaaituista työtä näillä leveyspiireillä". Kehuu lapsiensa ainutlaatuisuuttaan ja kertoo miten älykkäitä lapset on. Lapset tuo koulusta kymppejä ja se on lasten leikkiä yms..( hienoa,mutta jotain hyväksyntää hän tuolla hakee itselleen )
Jos joku päivitys ei saa "tarpeeksi" tykkäyksiä hän poistaa päivityksen.
Jos hän kommentoi jonkun muun päivitykseen,hän kertoo siinä aina vain miten heillä tai itsestään...kehuen. Hän ei tajua sitä minkä olen huomannut,että ihmiset piilovittuilee hänelle päivityksiin ja pitävät sitä nolona.
Kun me näemme viikottain,hän ei edes kuuntele minua,näppää koko ajan kännykkäänsä ja on facessa.
Huh huh,mitä tähän voi sanoa!
Jos joku päivitys ei saa "tarpeeksi" tykkäyksiä hän poistaa päivityksen.
Jos hän kommentoi jonkun muun päivitykseen,hän kertoo siinä aina vain miten heillä tai itsestään...kehuen. Hän ei tajua sitä minkä olen huomannut,että ihmiset piilovittuilee hänelle päivityksiin ja pitävät sitä nolona.
Kun me näemme viikottain,hän ei edes kuuntele minua,näppää koko ajan kännykkäänsä ja on facessa.
Huh huh,mitä tähän voi sanoa!