Alkuperäinen kirjoittaja mikä uskomatonta?:
Eli klitoris ja virtsaputken pää eivät sijaitse emättimessä. Sä jankkaat asioita vaikka kuinka selvästi ne koittaa esittää.
Tattis ja aamen! Huomaattekos,ettö Janina itse ei ole hetkeen enää osallistunut koko aiheeseen?
Janina itse kertoo anatomiastaan:
minulla on vagina ja naisen sukupuolielimet, mutta niiden lisäksi minulla on 18 senttiä pitkä penis joka nousee kyllä erektioon ja toimii. Siemennestettä minulta ei tietenkään tule, koska kivekset puuttuvat ja peniksen takana (peniksen joka on klitoriksen kohdalla ja tilalla) kivesten tilalla minulla on normaali vagina.
...
eli aivan normaalin peniksen näköinen esinahkoineen, ja muuten kaikki ulkoisesti on naisen vartalosta, rinnat, ulkonäkö, puhe, ajatukset jne.
Saan myös orgasmin sekä vaginaseksistä, että klitorispeniksen kanssa kun sitä hierotaan tai kun sen kanssa nain, mutta kyse on naisen orgasmista, ei siemennesteen tulosta. Tosin ejakuloin helposti, mutta se ei siis missään nimessä ole siemennestettä, koska minulta puuttuvat tutkimusten mukaan täysin kivekset ja miehen sisäiset sukupuolielimet.
Eli penis on 13,5-14 cm ympärysmitaltaan, eli sellainen kohtuu tavallisen kokoinen. Penis näyttää samanlaiselta kuin miesten, joten ihan tavallisen näköinen hieman runsaamman varren paksuisella terskalla.
Orgasmi on voimakas sekä peniksellä että pimpalla, ja molemmissa se tuntuu. Uskoisin että samantasoinen orgasmi kuin miehillä. Ejakulaatio tulee orgasmin yhteydessä molemmissa tapauksissa peniksen tai pimpin kautta aiheutettuna, ja myös silloin kun voimakkaasti kiihottuneena saan orgasmin puhtaasti ajattelemalla.
Ja kromosomini on tutkittu ja ne eivät ole poikkeavat, vaan naisen.
Kukaanhan ei tietenkään väitä, että Janinan jutut itsestään olisivat sepitettyjä, mutta kuten aiemminkin jo kirjoitin, on hän melkoinen poikkeus. Janinalla on kuitenkin aikamoinen tykki naiseksi, tai sitten on tapahtunut mittausvirhe...
Interseksuaaleilla on lähes poikkeuksetta vaikeuksia seksuaalisen identiteettinsä kanssa, Janina ilmoittaa varmasti olevansa bi. Interseksuaaleilla on myös erittäin usein jotain vajavaisuutta jommissa kummissa genitaaleissaan, joko penis jää mikrokokoiseksi tai emätin liian kehittymättömäksi normikokoisen peniksen sisääntyöntymiseen. Janina on tutkittu kromosomeiltaan ja sisäisiltä sukupuolielimiltään naiseksi, mutta 'klitorispenis', kuten hän itse sanoo, on esinahkaa myöden täydellinen lemmensauva. Ja että toimii vielä siten että hän pystyy sillä penetroimaan... Janina onnistuu samaan vieläpä emätinorgasmeja, god damn it, vaikka suurella osalla syntymästään lähtien naisella se ei onnistu pelkällä yhdynnällä, vaan lisästimulaatiota tarvitaan.
Janinalla, tuolla onnenpossulla, molemmat genitaalit ovat täydelliset ja hän repii niistä kaiken riemun irti.