Olen hakemassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
korkeakouluun ja katselin tulevien vuosien kursseja, ainakin yhdessä kurssissa tarvitsee Ravitsemustiede-kirjaa. Eli jos pääseen sisään niin todennäköisesti parin vuoden päästä.. Tänä vuonna on ilmestynyt uusi painos ko. kirjasta, onko miten tarkkaa, että kirjat on uusimpia painoksia jos uusi painos ehtisikin ilmestyä ennen kurssia? Tämä olis vuoden 2010 kirja enkä edes tiedä kuinka usein kirjoja uudistetaan.. Eli pystyisinkö käyttämään tämän vuoden kirjaa vielä silloin, hintaa kuitenkin lähemmäs 90e.. ja haluaisin jo mielenkiinnosta ostaa kirjan nyt ja tutustua siihen, siinä on niin paljon hyvää tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Lainaa kirjastosta. Ylipäänsä on aika vähän kirjoja, jotka kannattaa hankkia opiskeluaikana itselleen. Kirjastoa kannattaa hyödyntää.

Mulla on lainassa kirjastosta se kirja, mutta haluaisin sen itsellekin... Mut ostankohan sitten turhaan jos mun pitää hankkia vielä uusin versio siitä parin vuoden päästä jos ehtiikin ilmestyä uusi painos?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Lainaa kirjastosta. Ylipäänsä on aika vähän kirjoja, jotka kannattaa hankkia opiskeluaikana itselleen. Kirjastoa kannattaa hyödyntää.

Mulla on lainassa kirjastosta se kirja, mutta haluaisin sen itsellekin... Mut ostankohan sitten turhaan jos mun pitää hankkia vielä uusin versio siitä parin vuoden päästä jos ehtiikin ilmestyä uusi painos?

No eikö se ole sitten sen ajan murhe, kun sen kirjan hankinta tulee eteen. Hanki vasta sitten, voitte saada edullisemmin jos useampi ryhmästä hankkii sen omaksi.

Mutta kirjastoa kannattaa hyödyntää, hyvin hyvin harvoin kannattaa ostaa itselle kallista kirjaa.

harvemmin se kirjastonkaan versio on kovin tuore, et veikkaus on et käy ihan hyvin tuo kirja mutta varmaks en voi sanoa. Meillä tais käydä aika vanhatkin painokset kun ei niitä kovin uusia ollu saatavilla aina mut koulu kohtasta varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja titii:
harvemmin se kirjastonkaan versio on kovin tuore, et veikkaus on et käy ihan hyvin tuo kirja mutta varmaks en voi sanoa. Meillä tais käydä aika vanhatkin painokset kun ei niitä kovin uusia ollu saatavilla aina mut koulu kohtasta varmasti.

Kirjastoissakin on varmaan useampia painoksia, toi mikä mulla on nyt lainassa niin on jo 10v vanha. Taidan kuitenkin sitten ostaa tuon 2010 painoksen itselleni, en osta sitä pelkästään koulun takia vaan kirja kiinnostaa muutenkin.