Olen esimerkki työttömästä, joka saa työttömänä varmasti paljon enemmän kuin moni työssäkäyvä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin

Vieras
ja ei se silti mitenkään onnelliseksi tee.

Ne on rajallisia nuokin liitonpäivät.

Saan tuntipalkaksi muutettuna 13?/h työttömänä ollessani eli ei ihan minne vaan kannata töihin lähteä.

Mä taas olen mieluummin matalapalkkaisena töissä kuin suurillakaan tuilla kotona. Olin työttömänä vajaat kaksi viikkoa ja tekemiset loppuivat alkuunsa.

Mun pienipalkkainen yh naapurini mietti työttömäksi jäämistä, mutta sai sit työn jota on vain pari päivää viikossa. Saa siitä ihan samat rahat kuin tähänkin saakka, + että sossu maksaa mm. sähkön sekä sairaskulut ja lääkkeet.
Itse en voi moiseen ryhtyä, vaikka palkkani onkin pieni. Kaipaan sitä että kuulun johonkin, en jaksa olla vain kotona.
Ja omat lapset ovat sen verran tärkeitä, että siksi teen alle 30 tuntia viikossa... joudun kyllä olemaan sairaslomallakin usein, mutta silti tunnen kuuluvani jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Saan tuntipalkaksi muutettuna 13?/h työttömänä ollessani eli ei ihan minne vaan kannata töihin lähteä.

Paljonko kuukaudessa on tunteja?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Minä saan nyt tukea 2733, mutta osa on kulukorvausta. Jos kuussa on 160 työtuntia, niin reilut 17 se tekee tunnille.

Alkuperäinen kirjoittaja työtön:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Minä saan nyt tukea 2733, mutta osa on kulukorvausta. Jos kuussa on 160 työtuntia, niin reilut 17 se tekee tunnille.

Edellisenä täytenä vuotena tein 201 työpäivää. 8 tuntia / päivä, niin saan nyt tukea siihen verrattuna 20 euroa tunti