V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako udella pituutesi ja painosi?![]()
165cm ja 83kg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Saako udella pituutesi ja painosi?![]()
165cm ja 83kg
Ei voi olla! Mä oon 166cm ja painan 80kg, eikä mun maha oo läheskään tommonen!
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?
3kk synnytyksestä![]()
APUA :-O Eiks se menekkään takaisin sisään se vatsa kun on synnyttänyt. *kauhusta kankea* Itsellä viikkoja 15 ja esikoinen tulossa. Jo ennestään kiloja iavan liikaa ja toltako mä sitten näytän synnytyksen jälkeen :-O Voikohan tän vielä perua???
Mä repesin tälle
No ei todellakaan ole kroppa entisensä synnytksen jälkeen!!! Ja aina vaan tilanne pahenee, mitä enemmän lapsia teet.
MUTTA, so what???? Sä olet muutakin ku sun kroppas!!!! Jos terveys on hyvä niin muulla ei ole väliä!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää soopaa:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?
3kk synnytyksestä![]()
APUA :-O Eiks se menekkään takaisin sisään se vatsa kun on synnyttänyt. *kauhusta kankea* Itsellä viikkoja 15 ja esikoinen tulossa. Jo ennestään kiloja iavan liikaa ja toltako mä sitten näytän synnytyksen jälkeen :-O Voikohan tän vielä perua???
Mä repesin tälle
No ei todellakaan ole kroppa entisensä synnytksen jälkeen!!! Ja aina vaan tilanne pahenee, mitä enemmän lapsia teet.
MUTTA, so what???? Sä olet muutakin ku sun kroppas!!!! Jos terveys on hyvä niin muulla ei ole väliä!!!!!
Jos on alunperin jo huomattavan ylipainoinen ja huonossa kunnossa, tuskin kroppa siitä paremmaksi synnytyksen jälkeen muuttuu. Usein monet ennestään hoikat ja ainoastaa raskauskiloja ( = eivät syömällä kiloja hankkivat) saaneet palautuvat raskaudesta ihan tavalliseen tapaan eikä raskaus tai synnytys näy päältä päin. Minulla ei ole ikinä synnytyksen jälkeen roikkunut mahan kohdalla mitään reppua, vaikka toki iho on pehmeämpi joitakin päiviä siitä kohdalta. Minulla kaksi lasta ja kolmas tulossa, hauskaahan se toki on kun uimarannalla ei jotkut usko että ovat todellakin minun lapsiani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:-5kg
Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää soopaa:Jos on alunperin jo huomattavan ylipainoinen ja huonossa kunnossa, tuskin kroppa siitä paremmaksi synnytyksen jälkeen muuttuu. Usein monet ennestään hoikat ja ainoastaa raskauskiloja ( = eivät syömällä kiloja hankkivat) saaneet palautuvat raskaudesta ihan tavalliseen tapaan eikä raskaus tai synnytys näy päältä päin. Minulla ei ole ikinä synnytyksen jälkeen roikkunut mahan kohdalla mitään reppua, vaikka toki iho on pehmeämpi joitakin päiviä siitä kohdalta. Minulla kaksi lasta ja kolmas tulossa, hauskaahan se toki on kun uimarannalla ei jotkut usko että ovat todellakin minun lapsiani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lopeta se mättäminen, nyt., ja mene ulos, siellä on kesä.
Käy vaikka ostamassa mansikoita, ne maistuu paremmalle kuin sipsit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?
3kk synnytyksestä![]()
hei nyt lopeta. keholla menee parhaimmillaan parisen vuotta että se palautuu!
Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:-5kg on nyt tuosta ensimmäisestä kuvasta.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:103 kg vois olla lähempänä![]()