Olen ällöttävä

nàità haukkumisketjuja ei jalksa lukea kokonaan, mutta ap hyvà... mikààn ei ole ikuista ei edes pulleus. nyt sulla on vauveli, keskity hàneen àlàkà myurehdi liikaa.
joillekion jàà synnytyksen jàlkeen pyòreyttà vaikka kuinka, toiset olemme heti mitoissa. jokainen on erilainen, anna itsellesi aikaa ja varmaan pààset normaalimittoihisikin. lisàksi olet ottanut kuvat vielà maailman epàedullisimmista kuvakulmasta.

huuteliville ukoille ilman aivoja.... laittakaa oikein iso kurkku peràaukkoonne ihan yhdellà tyòntàisyllà ja sitten arvostelkaa ulkonàkòànne. ottakaa kuva ja linkittàkàà niin kerromme kyllà mielellàmme mielipiteemme

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:
Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?

3kk synnytyksestä :laugh:

APUA :-O Eiks se menekkään takaisin sisään se vatsa kun on synnyttänyt. *kauhusta kankea* Itsellä viikkoja 15 ja esikoinen tulossa. Jo ennestään kiloja iavan liikaa ja toltako mä sitten näytän synnytyksen jälkeen :-O Voikohan tän vielä perua???

Mä repesin tälle :D

No ei todellakaan ole kroppa entisensä synnytksen jälkeen!!! Ja aina vaan tilanne pahenee, mitä enemmän lapsia teet.

MUTTA, so what???? Sä olet muutakin ku sun kroppas!!!! Jos terveys on hyvä niin muulla ei ole väliä!!!!!

Jos on alunperin jo huomattavan ylipainoinen ja huonossa kunnossa, tuskin kroppa siitä paremmaksi synnytyksen jälkeen muuttuu. Usein monet ennestään hoikat ja ainoastaa raskauskiloja ( = eivät syömällä kiloja hankkivat) saaneet palautuvat raskaudesta ihan tavalliseen tapaan eikä raskaus tai synnytys näy päältä päin. Minulla ei ole ikinä synnytyksen jälkeen roikkunut mahan kohdalla mitään reppua, vaikka toki iho on pehmeämpi joitakin päiviä siitä kohdalta. Minulla kaksi lasta ja kolmas tulossa, hauskaahan se toki on kun uimarannalla ei jotkut usko että ovat todellakin minun lapsiani ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää soopaa:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:
Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?

3kk synnytyksestä :laugh:

APUA :-O Eiks se menekkään takaisin sisään se vatsa kun on synnyttänyt. *kauhusta kankea* Itsellä viikkoja 15 ja esikoinen tulossa. Jo ennestään kiloja iavan liikaa ja toltako mä sitten näytän synnytyksen jälkeen :-O Voikohan tän vielä perua???

Mä repesin tälle :D

No ei todellakaan ole kroppa entisensä synnytksen jälkeen!!! Ja aina vaan tilanne pahenee, mitä enemmän lapsia teet.

MUTTA, so what???? Sä olet muutakin ku sun kroppas!!!! Jos terveys on hyvä niin muulla ei ole väliä!!!!!

Jos on alunperin jo huomattavan ylipainoinen ja huonossa kunnossa, tuskin kroppa siitä paremmaksi synnytyksen jälkeen muuttuu. Usein monet ennestään hoikat ja ainoastaa raskauskiloja ( = eivät syömällä kiloja hankkivat) saaneet palautuvat raskaudesta ihan tavalliseen tapaan eikä raskaus tai synnytys näy päältä päin. Minulla ei ole ikinä synnytyksen jälkeen roikkunut mahan kohdalla mitään reppua, vaikka toki iho on pehmeämpi joitakin päiviä siitä kohdalta. Minulla kaksi lasta ja kolmas tulossa, hauskaahan se toki on kun uimarannalla ei jotkut usko että ovat todellakin minun lapsiani ;)

Jokaisen kroppa reakoi omallalaillaan raskauteen. Tiedän ''rupsahtaneita yhden lapsen äitejä sekä tosi hyväkroppasia 12 lapsen äitejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävää soopaa:

vatsan venymiseen vaikuttaa eniten kudostyyppi eikä sitä voi juurikaan itse estää mitenkään. Eikä myöskään tilannetta saa korjattua ilman kirurgin veistä, jos siis puhutaan venyneestä ihosta eikä heikoista lihaksista tms. Päinvastoin, mitä enemmän laihduttaa ja treenaa, sitä löysemmäksi se venynyt iho muuttuu kun alta lähtee "tavaraa" pois :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lopeta se mättäminen, nyt., ja mene ulos, siellä on kesä.
Käy vaikka ostamassa mansikoita, ne maistuu paremmalle kuin sipsit :)

Ei toimi, minä kun en osaa ajatella muuten kuin "kaikki tai ei mitään". Eli jos aloitan mässäämään niin ei se lopu samana päivänä, vasta seuraavana päivänä saan itseni kuriin. |O

Onko sulla tippunut toukokuun jälkeen paino? Sä ainakin tykkäät masokismistä kun noita kuvia tänne laitat. Mut toivottavasti se motivoi, tsemppiä jatkoon! (Ja vinkki: jätä ne sipsit ym. kauppaan. Itse tiputin 35kg ja kun ne sipsit ym. pysyy siellä kaupan hyllyllä niin vaikee niitä sitten on syödä ;))

Yhteistyössä