Olen ällöttävä

Alkuperäinen kirjoittaja Lore:
Naisen maha ei roiku noin. Ja miehilläkin voi olla tissit ihan kunnolla :)

Mites naisen maha roikkuu? mulla on melko lailla samanlainen kyllä.. tai siis en ole pahemmin katsellut, mutta kyllä se roikkuu ja pahasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Alkuperäinen kirjoittaja mammuttinorsu:
Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?

3kk synnytyksestä :laugh:

APUA :-O Eiks se menekkään takaisin sisään se vatsa kun on synnyttänyt. *kauhusta kankea* Itsellä viikkoja 15 ja esikoinen tulossa. Jo ennestään kiloja iavan liikaa ja toltako mä sitten näytän synnytyksen jälkeen :-O Voikohan tän vielä perua???

Minä olin lihava jo ennen tätä toista raskautta. Esikoista odottaessa lihoin 30kg ja suurin osa painosta jäi.

Taidat kyllä seistä vähän selkä notkolla ja pömpöttää tuossa...

Mutta älä välitä, kyllä liha tottelee kuria, jos tuo ei ole se keho jossa haluat olla niin sitten vaan kehittämään sitä mieluisampaan suuntaan!

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
No ei 83kg vatsa tuolta näytä :D

Sitten neuvolan vaaka valehtelee, 83kg oli lukema jälkitarkastuksessa :D

Sitten se tosiaankin valehteli =) ja ei siinä mitään vaikka mahasi on tuollainen mitä kuvassa.En mä sitä käy arvostelemaan koska omassakaan ei löydy ainoatakaan kehua mutta joskus tuossa kilolukemassa olleena vatsani ei ollut lähellekkään tuota :D
No turhiapa tässä väittää jos tosiaan sinulla se sitä näytti... =)

No ei 83kg vatsa tuolta näytä :D

Sitten neuvolan vaaka valehtelee, 83kg oli lukema jälkitarkastuksessa :D

Sitten se tosiaankin valehteli =) ja ei siinä mitään vaikka mahasi on tuollainen mitä kuvassa.En mä sitä käy arvostelemaan koska omassakaan ei löydy ainoatakaan kehua mutta joskus tuossa kilolukemassa olleena vatsani ei ollut lähellekkään tuota :D
No turhiapa tässä väittää jos tosiaan sinulla se sitä näytti... =)

Kyllä minä sitä neuvolan vaakaa uskon, kun omakin näyttää samoja lukemia :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Saako udella pituutesi ja painosi? :)

165cm ja 83kg

Ei voi olla! Mä oon 166cm ja painan 80kg, eikä mun maha oo läheskään tommonen!

Mä oon 169 ja vähän yli 100 eikä munkaan maha ole tommonen (vaikka jenkkakahvat ja muut on vähän samaa luokkaa..).

Mä olen 168cm ja 99kg eikä mullakaan ole tuollaasta mahaa. Tuollaanen maha mulla oli kun olin aika viimeesilläni raskaana.

Mutta mulla kertyy läskiä ympäri kroppaa, joillakin sitten pelkästään mahaan tai reisiin jne. Yhdellä kaverilla vähemmän painoa kuin mulla (pituus suunnilleen sama ) eikä hänen mahansa kamalan paljon pienempi ole, mutta hänellä onkin sitten solakat jalat.

Kaunis raskaus vatsa <3 Millä viikolla olet?

3kk synnytyksestä :laugh:

APUA :-O Eiks se menekkään takaisin sisään se vatsa kun on synnyttänyt. *kauhusta kankea* Itsellä viikkoja 15 ja esikoinen tulossa. Jo ennestään kiloja iavan liikaa ja toltako mä sitten näytän synnytyksen jälkeen :-O Voikohan tän vielä perua???

Mä repesin tälle :D

No ei todellakaan ole kroppa entisensä synnytksen jälkeen!!! Ja aina vaan tilanne pahenee, mitä enemmän lapsia teet.

MUTTA, so what???? Sä olet muutakin ku sun kroppas!!!! Jos terveys on hyvä niin muulla ei ole väliä!!!!!

Yhteistyössä