olen alkanut inhoamaan itseäni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "möykky"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"möykky"

Vieras
näytän ällöttävältä. olen tyhmä. en osaa mitään. kai mieskin on sen nyt huomannut kun ei ole juuri kiinnostunut minusta enää millään tasolla. en kelpaa enää kun tiskaamaan, keittämään yms. ja nekin teen väärin/huonosti.

Oletko masentunut? Silloin on synkkiä ajatuksia. Jos et kovin masentuneeksi tunne oloasi ala tietoisesti hokemaan itselle positiivisia asioita itsestäsi ja elämästäsi. Kuulostaa tyhmältä ja toteuttaessa tätä se tuntuu höntiltä, mutta se toimii ajan kanssa. Ja oikeesti me kaikki olemme hyviä ja ihania, mutta joskus se vaaan on meiltä itseltä piilossa tai emme uskalla sitä nähdä ja näyttää. :)

Ei ne läskit, raskausarvet sun muut hirveydet positiivisella ajattelulla mihinkään katoa kun ei edes laihdutuskurit tehoa.

Kyllä myönteinen asenne vaikuttaa niihinkin, jos ei katoa niin niihin voi asennoitua armollisesti ja niitä voi pitää arvokkaina merkkeinä eletystä elämästä Hyvä elämä ei tule hoikkuudesta ja ylkoisesta olemuksesta. :)

[QUOTE="möykky";28578778]näytän ällöttävältä. olen tyhmä. en osaa mitään. kai mieskin on sen nyt huomannut kun ei ole juuri kiinnostunut minusta enää millään tasolla. en kelpaa enää kun tiskaamaan, keittämään yms. ja nekin teen väärin/huonosti.[/QUOTE]

Kuka sanoo? Mies vai? Vai mistä tuollaiset ajatukset sinulle tulevat?

Jos mies sanoo, niin on kyllä törkeä, ei kunnoita sinua ja kohtelee sinua todella huonosti. Sellaista et ole ansainnut.

Jos sinä itse luot tuon mielikuvan itsestäsi, niin et kunnoita itseäsi, olet törkeä itseäsi kohtaan ja kohtelet itseäsi huonosti. Et ole sitä ansainnut.

Itsetunnon kohottamiseksi voi vaikka alkaa harrastaa jotain missä tuntee olevansa hyvä. Esimerkkinä.

Yhteistyössä