Olen akateemisesti koulutettu ja pidänän seksistä, haluatteko kysyä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Intellektu-Elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Intellektu-Elli

Vieras
Pidän siis todella paljon seksistä, voisin olla vaikka useiden miesten kanssa samanaikaisesti. Häiritsee vain että seksistä on tehty niin likainen asia, miksi siitä ei saisi nauttia, niin kauan kun kukaan ei kärsi siitä?

akateemiset naiset osaavat nauttia seksistä enemmän kuin vähemmän koulutetut. Kaikki tuntemani naiset (olen itsekin nainen) ovat antaneet miehelleen seksiä saadakseen miehen jäämään, perustamaan perheen ja maksamaan enemmän kuluja kun on usein parempi palkkakin. Sitten kun on talo ostettu, lapset hankittu ja sormukset sormissa niin nainen ei anna kun ei nauti seksistä ja ei voi menettää mitään kun kaikkea on jo. Akateeminen nainen ei tarvitse miestä pelkästään talon ja lasten hankintaa vaan myös seksiin ennen ja jälkeen talon ja lapsien hankinnan tai ilman niitäkin seksi maistuu... Mistähän johtuu, tämä miun mielikuva asiasta ihan oman elämän kautta tullut...

[QUOTE="Ukko";27741087]johan pomppas, olen kyllä eri mieltä. Tohtori tyttö oli kyllä ujoin ja epävarmin sänky kaveri mitä on ollut...[/QUOTE]

mulla ihan eri kokemus tohtorinnoista. duunarilta saa huonoa seksiä ja sitten ei kotha ollenkaan, kun ei osaa erottaa fyysisiä ja henkisiä tarpeitaan, jota sitten taas akateeminen nainen osaa tehdä...

Mielenkiintoista. Asia on kaksipiippuinen - korkea koulutus korreloi myös myöhäisen seksielämän aloitusiän kanssa, mistä syystä tosiasia voi olla myös se että sillä "ujolla tohtorinnalla" ei elämässään ole ollut montaa seksikumppania, varsinkin jos on suht. ajoissa vakiintunut. Mutta tosi on, että yleisesti ottaen itsevarma ja omilla jaloillaan seisova fiksu ihminen on myös varmaan ihan haluttavaa sänkyseuraa (tätähän voi ihminen siis toki olla ilman akateemista koulutustakin).

Yhteistyössä