meneeköhän tää johkuu seksiosioon, mut kysyn silti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
ja ihan mustana, vaikka kukaan mua ei tunnistakkaan niin silti asia jotenkin vähän ehkä nolottaa tai jottai.

mutta olenko mä ainoa nainen joka ei ole eläissään saanut orgasmia ? en yksin, en kumppanin kanssa :ashamed:
uskallan väittää että pidän seksistä ja nautin siitä, mutta mietin että mistä jäänkään paitsi. mietin myös, onko mussa jotain vikaa-että olen jotenkin maanantaikappale. mies on ihana ja hyvä ja välittää ja haluaisi tehdä mulle kaikkea että saisin, mutta jotenkin sitten itse "turhaudun" enkä anna jatkaa.

ois tosi kiva kuulla onko kellää muulla samaa. ja pliis, mä en haluu kuulla et joku saa kymmenen peräkkäin pelkän munan näkemisestä :ashamed:

Suosittelen itseesi tutustumista omassa rauhassa joko apuvälinein tai sitten vain muuten. Jos on anatomisesti kaikki palaset tallella, niin eiköhän tuo onnistu. Eri asiat vaan toimii eri ihmisille. Seksuaaliterapeuttikin voi sua kenties auttaa. Ei kannata missata yhtä elämän parasta juttua, haet vaan reilusti apua, jos omin harjoituksin et sinne pääse.

Se on loppuviimeks aika paljon päästä kiinni se orgasmin saaminen ts. jos jo valmikks ahdistaa koko ajatus niin eihän siinä pysty rentoutumaan ollenkaan.
Mitäs jos annat miehes pitää sua hyvänä, mutta niin ettei tarkotus ole saada sitä orgasmia? Koitat nauttia siitä hyvästä olosta ilman, että yritätte saada jotain enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Suosittelen itseesi tutustumista omassa rauhassa joko apuvälinein tai sitten vain muuten. Jos on anatomisesti kaikki palaset tallella, niin eiköhän tuo onnistu. Eri asiat vaan toimii eri ihmisille. Seksuaaliterapeuttikin voi sua kenties auttaa. Ei kannata missata yhtä elämän parasta juttua, haet vaan reilusti apua, jos omin harjoituksin et sinne pääse.

mä olen itseeni tutustunut ja varmaan kaikki on anatomisestikin ok - luulis et ois joku gyne jo huomannu jonku persläpän mahdollisen puuttumisen.
mut mitä hyötyä mun ois mennä jollekin seksuaaliterapeutille?? siellä käytäis läpi vaan itsestäänselvyyksiä - vähän niiku nää sun ohjeet oli mun mielestä sellaisia. kyllä mä olen kaikkee omasta mielestäni kokeillut ja koittanut vuosien saatos, mut ei. eikä mul pitäs mitää hirveetä lapsuuden traumaakaan olla joka pidättelis.
vai onks joku muu löytänyt ison oon vasta "vanhemmalla" iällä?

Hei, mä sain ekan orgasmini vasta 31-vuotiaana, kun hankin ekan seksileluni! ;) Ja usko pois, yrityksen puutetta ei ollut, olin jo luovuttamassa koko homman kanssa ja ajattelin, etten sitten vaan koskaan saa sitä. Ehkä se siksi juuri tulikin lopulta, kun lakkasin yrittämästä ja opettelin pitämään hauskaa klitoriksen kanssa! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ja ihan mustana, vaikka kukaan mua ei tunnistakkaan niin silti asia jotenkin vähän ehkä nolottaa tai jottai.

mutta olenko mä ainoa nainen joka ei ole eläissään saanut orgasmia ? en yksin, en kumppanin kanssa :ashamed:
uskallan väittää että pidän seksistä ja nautin siitä, mutta mietin että mistä jäänkään paitsi. mietin myös, onko mussa jotain vikaa-että olen jotenkin maanantaikappale. mies on ihana ja hyvä ja välittää ja haluaisi tehdä mulle kaikkea että saisin, mutta jotenkin sitten itse "turhaudun" enkä anna jatkaa.

ois tosi kiva kuulla onko kellää muulla samaa. ja pliis, mä en haluu kuulla et joku saa kymmenen peräkkäin pelkän munan näkemisestä :ashamed:

No jospa nyt vaikka kerran antaisit sen miehen jatkaa loppuunasti :xmas:

Entäs klitoriskiihotin? Oletko kokeillut noita väriseviä seksileluja? toi klittakiihotin on tosi koukuttava, sen jälkeen ei edes kieli kelpaa =) ja sit aivan rentona, ilman mitään suorituspaineita, eli just vaikka itekseen ekat kerrat.

kokeile! kerro sit miten kävi =)

En mäkään oo miehen kans saanu, yksin kylläki... Jos jonkilaisia temppuja kokeiltu, mut mikään ei auta. Ja miestä en mitenkään "ujostele", olen omasta mielestä rentona, mut...

Pakko olla nyt harmaana.. Mä joskus aikoinaan luin Reginaa ja siellä oli miehellekin ohjeet miten nainen saa orgasmin.. Sen avulla mä opin saamaan klitoriksen kautta orgasmin mut emätinorgasmia en oo saanu ku ehkä kerran elämässäni..

Ei siinä tarvi mitään traumaa olla taustalla. Sulla nyt vaan yksinkertaisesti se suurin sukupuolielin on jumissa, se nyt vaan on mitä yleisin syy sille, ettei saa orgasmia millään keinoin. Rehellisesti vastaat itselles, että millä tavoin ajattelet orgasmista. Oletko siis ottanut vaan ajatukseksesi, että ei tämä nyt vain minulta onnistu.
Mitäpä jos sulla on jotain todella härskiä, jota pitää tehdä, jotta saat sen orgasmin, jospa sitten oma häveliäisyytesi tämän asian suhteen, sitten estää sinua kokeilemasta aivan kaikkea? Sanot kokeillees kaikkea, mutta onko se sitten aivan totta? Mieti, mitä vielä vois olla jäljellä, onko mitään mikä saa ajatuksena jo sinut miettimään, että nooo, ehkä jos tuollasta viitsis kokeilla, niin se saattais toimia?

Minusta tuntuu, että miehen on melkein mahdotonta yrittää saada sulle orgasmia, jos et itse siihen pysty.

En mä emätinorgasmia ole koskaan saanut, siis ihan pelkästään. Kyllä se vaatii koskettelua klitoriksellekin. Kerran oli hyvin, hyvin lähellä, mutta sitten se olisi ollut ukolta ohi jos olisi jatkettu :)

Mä sain ensimmäisen orgasmini päälle 19-vuotiaana, silloin kun olin jo ollut mieheni kanssa hyvän tovin. Ja suuseksistä silloin. Tänä päivänä riittää sormetkin, mutta parhain tulee jos pitää surisutinta klitoriksella aktin aikaan.

Täällä samanlainen tapaus.
Mutta onnemme on se, ettemme tiedä mistä jäämme paitsi.

Seksi on silti minusta ihan tyydyttävää ja mukavaa touhua. Tietämättömyys on kai sitten autuus.
Mutta ei ole epänormaalia. Olen joskus lukenut, että monikin nainen saa vasta nimenomaan myöhemmällä iällä vasta tai jotain.

Ja muille, on kokeiltu kaikenmaailman juttuja. Niin yksin kuin yhdessä.
Kaikilla se ei vain jostain syystä tule, tiedä sitten löytyykö sillekin joku syy kun joku professoori keksii jotain uutta :D