Olen akateeminen, mutta makuni on kuin duunarin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi akateeminen junttimimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen akateemisesta perheestä, ja itsekin akateemisesti koulutettu. Töissä päällä bleisereitä, tyyli hyvin hillitty ja palaveri- sekä illallisetiketit hallussa. Ajetaan isoilla audeilla, talo varakkaassa lähiössä + kaikki stereotypiat.. MUTTA..

Seinien sisällä hillun huppareissa ja lökäreissä, musiikkimaku on jotain NRJ /Voice hittejä, ruoka kaikkea muuta kun niitä vuohonjuustogratiineja.. TV:stä katson vaan avaa ja liviä, en edes kympin uutisia. Enkä varmana lue viikonloppuna edes sanomalehtee!

Mulle duunariperheen lapsena käytöstavat olleet ihan selviä jo lapsuudesta, hyvä käytös opetettu kotona...En akateemisissa piirissäkään joutunut muuttamaan itseäni tai käytöstäni. Eikä tosin meidän alaan kuuluu elitismi eikä hienostelu, tuntuisivat luonnottomilta.

Jokainen on omanlaisensa. Kunhan ottaa muut huomiooon ja on kohtelias, niin ei ole väliä onko juntti vai mikä. Jos ei kaikkia tapoja osaa niin ei sillä ole väliä.

[QUOTE="Juups";29663469]Duunarit on paljon rennompia, huumorintajusia kuin akateemiset. Akateemiset on nirppanokkia monet, huumorista ei tietookaan :D[/QUOTE]
Sulla on sitten kovin erilaisia kokemuksia kuin mulla. Mun kokemusten mukaan huumorintaju tai sen puute ei korreloi millään lailla koulutustason kanssa.

Yhteistyössä