Olen ainoa, joka ei ole laihtunut synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
Kokeilin äsken housujani, mutta mitkään niistä ei menneet päälle. Yksikään nappi ei mennyt kiinni, jenkkakahvat tursusi ja maha roikkui. Vanhoista hameista mahtui kaksi, mutta ne olivatkin neulehameita. Yksikään juhlamekko ei mene päälleni.

Painan kaksi kiloa enemmän, kuin laitokselta lähtiessä. Mies on rakastellut minua kerran synnytyksen jälkeen, sitten ei ole ollut mitään seksuaalista meidän välillä. Olin kai löysäkin alapäästä sitten.

En jaksa. Toiset on samoissa mitoissa muutama viikko synnytyksen jälkeen. Minulle tuli kiloja 23 ja sen kyllä huomaa. Masentaa niin, että herkuttelen salassa mieheltä ja muilta. Tuntuu kamalalta, mutta en jaksa. En usko, että pystyn laihduttamaan sillä minulla ei ole siihen itsekuria ollenkaan. Jos herkut viedään pois, ei ole mitään mistä saisin enää mielihyvää.

Et todella ole ainoa. Mulla on vielä esikoisesta jääneet 8kg "ylimäärästä", ja tiukkaa tekee. Sukuni ja geeniperimästöni tuntien, en helpolla niistä pääse eroon, jos ollenkaan. Ollaan tanakkaa väkeä, vaikka terveellisesti eletään.

minunkaan kiloni eivät jääneet ns sairaalaan niinkuin monen muun ,jotka synnyttivät..eivät myöskään lähteneet ekan parin kuukauden aikana niinkuin muilla .minun täytyi itse ottaa itseäni niskasta kiinni,että sain raskausaikana tulleet kilot pois. kärsin puoli vuotta vauvan syntymän jälkeen synnytyksen jälkeisestä masennuksesta,johon söin puoli vuottaa lääkkeitä..Kun sain lääkkeet vihdoin lopetettua aloin tarkkailla ruokavaliota ja nyt olenki enää muutaman kilon päässä tavoitepainosta.

Kyllä sinäkin vielä onnistut!! Tsemppiä!!

Laihduin imettäessä nopeesti, mutta en lähellekään lähtöpainoa ja ajan kanssa lisää tulee koko aika. Eli en ole laihtunut. Kaks raskautta ja olen reilu 10kiloo isompi, kuin esikkoa aloin odottaan. Kuopus on pian 4v.

Yhteistyössä