Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaa. Mä olen aina taas tiennyt haluavani useamman lapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja m:ketuttaa ihmisten asenne jos olet ainoa, lapsi, juurikin tuo
"olet varmasti saanut kaiken haluamasi" -ajattelu..
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaa. Mä olen aina taas tiennyt haluavani useamman lapsen.
Alkuperäinen kirjoittaja SEKSIÄ PIMULLE:Onko tällä palstalla miehiä???
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaa. Mä olen aina taas tiennyt haluavani useamman lapsen.
Minäkin oon aina tiennyt etten halua vain yhtä lasta.
Nyt kauhukseni huomaan haluavani vielä kolmannen :|
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja SEKSIÄ PIMULLE:Onko tällä palstalla miehiä???
Mistä ne olisi tänne eksyneet?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Ehkä ideaali sinun kannaltasi, mutta ei lapsen. Parempi on jättää se yksikin tekemättä, jos ei enempää aio hankkia.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nyt kauhukseni huomaan haluavani vielä kolmannen :|
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Ehkä ideaali sinun kannaltasi, mutta ei lapsen. Parempi on jättää se yksikin tekemättä, jos ei enempää aio hankkia.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Jaa. Mä olen aina taas tiennyt haluavani useamman lapsen.
Minäkin oon aina tiennyt etten halua vain yhtä lasta.
Nyt kauhukseni huomaan haluavani vielä kolmannen :|
![]()
No, toimeksi sitten vaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nyt kauhukseni huomaan haluavani vielä kolmannen :|
Mitäs mies?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Nyt kauhukseni huomaan haluavani vielä kolmannen :|
Mitäs mies?
Mulkoilee, pyörittelee silmiään ja sanoo että ooksä hullu, vastahan me saatiin kaksi ekaa siihen ikään että alkaa olla helppoa![]()