Olen aika varma, että mulla on keskeytynyt keskenmeno.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hilla"

Vieras
Edellisessä raskaudessa huomattiin, että sikiö oli kuollut rv 8 ja ultrassa kävin rv 12. Nyt viikkoja 6+4 ja oireita on todella vähän. Ei pahoinvointia, vähän rinnat aristaa. Edellisessä voin todella pahoin. Tämä on ihan kamalaa!

[QUOTE="Hilla";24625313]Edellisessä raskaudessa huomattiin, että sikiö oli kuollut rv 8 ja ultrassa kävin rv 12. Nyt viikkoja 6+4 ja oireita on todella vähän. Ei pahoinvointia, vähän rinnat aristaa. Edellisessä voin todella pahoin. Tämä on ihan kamalaa![/QUOTE]

Ei oireet kerro totuutta. Ota ihan rauhassa. Minulla on ihan samanlainen keskeytynyt km takana (onneksi jo aikaa sitten "unohtunut" hyvien asioiden myötä). Kävin vastaavassa tilanteessa yksityisellä ultrassa rv 7, mutta eihän se sitten auta, kun tietää että kesken voi mennä koska tahansa. Täytyy vain koittaa ajatella muita asioita.

Kokemuksesta tiedän, että tuo hirveää aikaa, mutta ei auta kun odottaa. Todennäköisempää kuitenkin on, että kaikki on hyvin =o) Käy vaikka yksityisellä ultrassa, jos mahdollista.

mulla ei ole vieläkään ollut moisia raskausoireita ja olen rv26 =) mullakin on ollut keskeytynyt km, tuulimuna ja spontaani keskenmeno, eikä niistäkään ole ollut oireita.

Ei kannata verrata raskauksia keskenään.

Mulla on kolme alkanutta raskautta (kaksi syntynyttä lasta), joista jokainen on ollut ihan erilainen kuin toinen. Jossakin määrin samanlainen, mutta kokonaisuudesssaan ihan erilainen. Yhden raskauden perusteella ei todellakaan kannata vielä uskoa tietävänsä, mitä on luvassa. :D

Mun ensimmäiset "raskausoireet" oli viikolla 41+0 alkaneet synnytyssupistukset (jos kuukautisten poisjääntiä ei lasketa :D). Ihan oikeasti, ei oireet tai oireettomuus kerro mistään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24625418:
Ei kannata verrata raskauksia keskenään.

Mulla on kolme alkanutta raskautta (kaksi syntynyttä lasta), joista jokainen on ollut ihan erilainen kuin toinen. Jossakin määrin samanlainen, mutta kokonaisuudesssaan ihan erilainen. Yhden raskauden perusteella ei todellakaan kannata vielä uskoa tietävänsä, mitä on luvassa. :D

Minulla on jo ennestään yksi lapsi ja 3 keskenmenoa. Jokaisessa on ollut pahoinvointia.

Mulla kaksi lasta, yksi keskenmeno alkuvuodesta ja nyt taas raskaana. Syntyneistä lapsistani ja tästä raskaudesta olen ollut täysin oireeton (mitä nyt kuukautiset on jäänyt pois). Keskenmenosta minulla oli kaikki mahdolliset raskausoireet ja todella rajuina, joten eipä se oireettomuus/oireellisuus mitään kerro :)

Mulla oli esikoisesta todella voimakkaat raskausoireet, pahoinvointikin oli ihan kamalaa jo alussa. Tässä toisessa raskaudessa (7+6) oireet ovat lähes olemattomia. Keskenmenoakin pelkäsin vähän aikaa sitten kun oli runsasta vuotoa, mutta niinhän sitä oli esikoisenkin raskaudesta ja kaikki meni kuitenkin hyvin. Mutta jotenkin ahdistaa tuo selvien oireiden puuttuminen, tosin pari viimeistä päivää on ollut aika oireelllisia (pahoinvointia ja masunippailua). Huomenna neuvola ja perjantaina onneksi on ultra niin selviää mikä tässä on tilanne, ei vaan malta odottaa sinne asti kun tässä on ollut melkein pari viikkoa yhtä odottamista kun oli sitä vuotoa taas :( Kaikki on kyllä sanonut ettei raskauksia sais vertailla kun ne voivat olla hyvinkin erilaisia, mutta silti sitä vertailee ja pohtii asioita aivan liikaa.

Sulle on syntymässä eri sukupuolta oleva vauva ja oireet siksi erilaisia. mulla on ollut ihan selkeästi niin, että poikavauvoilta olen oksentanut viikolle 20 ja tyttövauvoilta en. Tosin, eipä se tietysti ole ihan näin mustavalkoista.

Kiitos kaikille tsemppauksesta. On vaan tiedättekö sellainen olo, että ei jaksa enää neljättä keskenmenoa. Epätoivoinen. En tiedä..ehkä helpompi ajatella, että on mennyt kesken niin ei tule pahempia pettymyksiä ultrassa ensi viikolla. Huono oloa kesti pari päivää ja tosiaan nyt se on kadonnut. Pelkään kyllä pahinta.

Yhteistyössä