Olen aika uusi täällä, mutta kertokaas silti mielipiteitä musta! :)

Mun mielestä ihmiset jotka kinuavat mielipiteitä eivät ole täysin sinut itsensä kanssa. Hyvällä itsetunnolla varustetun ei tarvitse välittää ihmisten mielipiteistä. Mutta koska pyysit, niin kuvittelen sinun olevan hyvin nuori, yhden lapsen äiti joka ei oikein ole vielä paikkaansa ja itseänsä löytänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja yhden ketjun:
lukeneena jossa olit mukana (en kuolemaksenikaan muista mitä ketju käsitteli) muistan kuitenkin ajatelleeni että olet nimesi väärti..... sikanauta.

Pelkkä nauta, eli lehmä :D

ei kun nimen omaan sikanauta, se sika siis siitä sun käytöksestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja edell.:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja yhden ketjun:
lukeneena jossa olit mukana (en kuolemaksenikaan muista mitä ketju käsitteli) muistan kuitenkin ajatelleeni että olet nimesi väärti..... sikanauta.

Pelkkä nauta, eli lehmä :D

ei kun nimen omaan sikanauta, se sika siis siitä sun käytöksestä.

:o :o En kyllä mikään sika ole ollut!
 

Yhteistyössä