olen 6 vuotias tyttö, äiti osti mulle reimatek...

  • Viestiketjun aloittaja surullinen tyttö
  • Ensimmäinen viesti
surullinen tyttö
äiti osti mulle tooooooooooosi ruman reimatec-puvun. inhoan sitä enkä halua pukea sitä päälleni. hyi, miksei äiti ymmärrä, että haluan olla niinku muutkin lapset enkä olla mallinukke?
 
yhyy
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen tyttö:
äiti osti mulle tooooooooooosi ruman reimatec-puvun. inhoan sitä enkä halua pukea sitä päälleni. hyi, miksei äiti ymmärrä, että haluan olla niinku muutkin lapset enkä olla mallinukke?
tyttö hyvä. Et ole mallinukke. Reimatec on niin tavis vaate että et eroa massasta.
 
surullinen äiti
olipa kiva tulla keljuileen tänne mun tekemästä aloituksesta. jos sinulla menee kaikki hyvin lapsesi kanssa, niin nauti hetkistänne. meillä nyt tuntuu tytöllä olevan jotain uhmaa.. toivottavasti ohimenevää.
 
surullinen tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti:
olipa kiva tulla keljuileen tänne mun tekemästä aloituksesta. jos sinulla menee kaikki hyvin lapsesi kanssa, niin nauti hetkistänne. meillä nyt tuntuu tytöllä olevan jotain uhmaa.. toivottavasti ohimenevää.
Äiti rakas, älä pakota mua pitämään rumia vaatteita. Sinussakin on ihan tarpeeksi katsomista ja häpeämistä :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti:
olipa kiva tulla keljuileen tänne mun tekemästä aloituksesta. jos sinulla menee kaikki hyvin lapsesi kanssa, niin nauti hetkistänne. meillä nyt tuntuu tytöllä olevan jotain uhmaa.. toivottavasti ohimenevää.
Äiti rakas, älä pakota mua pitämään rumia vaatteita. Sinussakin on ihan tarpeeksi katsomista ja häpeämistä :(
Hani, pitäskö sun alkaa kirjallisuusalalle. Harva 6-v pistää pilkutki oikeaan kohtaan.
 

Yhteistyössä