Olen 15vuotias ja minulla on yksi lapsi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä96
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskä96

Vieras
Olenko teidän mielestä sopivan painoinen jos olen 17cm pitkä ja painan nyt 57kg. synnytyksestä 2viikkoa aikaa ja mummuni haukkui minua että olen liian lihava.

ennen painoin vaan jtn 50kg ja mummini aina sanoo suoraan mitä ajattelee. kuitenkin itse ajattelen että kun synnytyksestä on vain 2vkoa niin en ole ehtunyt ja saanut vielä kiloja pois. lapsi'7nuori malli olin enne ja mummini toimiston johtaja ,ei ota sitten mua enään mallinkirjoille. ei tarvitsekaan, valittaa ja haukkuu ,tietenkin olen tyhmäkun näin nuorena lapsne tein,mutta perheeni on apuna. mummini ei vain hyväksy. pitäskö mun laihduttaa?

Taisinkin kirjoittaa tuohon yhteen kohtaan että haukuu kun nuorena lapsen tein jne.. Jos et ihan sokea vinosilmä ole niin osaat lukea? Olen kyllä 15 vuotias ja yhden lapsen äiti.Isää lapsella ei ole ja asun siis porukoiden kans. porukat ei antanu mun tehdä aborttia,itse olisin ollut valmis.

tuota mä painan 54 ja oon 155 pitkä,eikä oo ylimääräistä, miten siis sinä olisit,ihan sopivan kokoinen olet. huomaa kuitenkin että ikä on nuori koska tälläinen pinnallinen asia vaivaa sinua,vaikka paino on ok. mut yks vinkki ei kannata olla niin kärkäs.

Yhteistyössä