Okt asujat, pihasta kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Onko okt asujalla mielestäsi oltava kukkapenkkejä?
Mitä ajattelet sellaisesta, joka ei tee mitää muuta pihan eteen kuin ajaa nurmikon? Häiritseekö sinua, jos naapurisi olisi sellainen, joka ei pidä pihaa kauniina tai edes siistinä?

Ja lopuksi, mitä neuvoja antaisit minulle :D ?

Minulla ei ole muita kukkapenkkejä omakotitalossani, kuin edellisen tai sitä edellisen asukkaan istuttamat ja koiransa kaivamat pari hassua. Yhden kaivan ylös ja siirrän pihan keskeltä sen paikalle raparperin. Pihalta muutenkin kaikki puskat pois ja lapsille leikkitilaa.

En ole viherpeukalo ja nurmikkokin ajetaan meillä sitten kun se on aivan välttämätöntä. Naapuri ajaa lauantaisin ja pitää pihansa millimetrin tarkkuudella ojennuksessa. Ei se minua haittaa enkä tunne alemmuutta. Heilä on eläkkeellä aikaa, meillä ei pienten lasten kanssa ole aikaa. Tai olisi varmaan aikaa, muttei kiinnostusta...

mulle on ihan sama mitä kenenkin pihalla on. onko istutuksia vaiko ei. itse tykkään kukkia rönsyävästä pihasta.

en koe, että se on minun paikkani valittaa naapurille mitä heidän pihallaan on. jos on ihan kamala niin eiköhän joku julkisivulautakunta puutu asiaan jos tarpeelliseksi katsoo.

mie taas tykkään laittaa pihaa. 3 isoa kukkapenkkiä ja muita istutuksia. kasvimaa on 15mx5m + marjapensaat. toivonmukhaan saan kasvihuoneen tälle kesälle :)

ei minua haittaa jos ei halua pihhaa laittaa. ei kaikkien tarvi tykätä samoista asioista.

Ei, ei todellakaan häiritse naapurin piha, ellei siellä ole ihan suoranainen kaatopaikka.

Itsellä ei kauheasti ole mitään, muutaman pensaan ja köynnöksen olen istuttanut ja ruukuissa ja tulossa kukkia. Meillä ei ole järin iso piha ja haluan, että suurin osa on lapsien leikkitilaa. :)

Yhteistyössä