Oksettava appiukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nena

Vieras
Olen mieheni kanssa ollut yhdessä kymmenen vuotta, ja naimisiinkin mentiin jossain vaiheessa. Koko tuon 10 vee olen saanut ottaa vittumaiselta appiukoltani vastaan alentuvaa käytöstä ja suunsoittoa. Appiukkoni on kova ottamaan viinaa, ja pilannut aika kivasti parisuhteensa vaimonsa kanssa. Ylipäänsäkin appeni suhtautuu kaikkiin naisiin alentuvasti naureskellen, ja on riidoissa milloin kenenkin sukulaisnaisensa kanssa.

Asumme mieheni kanssa ulkomailla, ja Suomessa käydessämme minulla ei ole mitään kiinnostusta mennä mieheni kotiin. Tätä ihmetellään tietysti suureen ääneen, mutta en todellakaan halua pilata lomaani kuuntelemalla typeriä kommentteja. Miehelläni on veli, mutta velipoika ei ole apelle puoliksikaan niin rakas kuin mieheni. Tiedän kyllä, että tässä on kyse mustasukkaisuudesta appiukon osalta, mutta olen vain niin loputtoman väsynyt ilkeään kohteluun, jota saan osakseni. Jos jollakulla on ollut onni olla samanlaisessa tilanteessa, olisi kiva kuulla kuinka sitä käsitellä...

Valitettavasti joudumme olemaan tekemisissä aika ajoin. Kun kuitenkin on kyse miehen isästä. ja ongelma on se, että tekisi mieli sanoa, että ""tuki juoppo turpasi ja opettele käyttäytymään"", mutta kun sekään ei tunnu ihan oikealta. Omat vanhempani ovat ottaneet mieheni kuin omaksi pojakseen, ja meillä on hurjan mukavaa aina minun kotonani ollessamme. Mieheni isä taas yrittää kaikin keinoin sulkea minut pois keskusteluista heillä kyläillessämme, ja kohtelee minua kuin vähäjärkistä, eli toisin sanoen kuten naisia yleensäkin.

En ole kohtalo toveri mutta seukkasin joskus sellaisen kundin kanssa jolla oli mahdoton äiskä.Ja aikani katsottua, löin sille jauhot suuhun ja akka oli kohdannut voittajansa.Sen verran kyllä sanoisin että turha alentua moisen moukan tasolle ,vittumaisen viileä katse kehiin ja huvittunut ilme saa aika monet tajuamaan oman tyhmyytensä,jos nyt tajuaa edes mistään käytöstavoista.Ja voi todeta ukolle:Että soittele sitten kun osaat käyttäytyä.Tosin oikeassa olet sen asian suhteen että turha pilata lomaansa moisen ääliön takia.Hyvää Joulua itse kullekkin.............

Appiukkoni toi minulle salalahjoja, bikineitä, stringejä, parfyymia ja huulipunaa. Hymyili kuvottavalla naamallaan. En uskaltanut puhua. Mieheni olisisi tintannut tajun pois. No nyt ollaan erottu, meni appi siinä samalla. Yhtään en sure kumpaakaan ääliötä.

Uusimmat

Yhteistyössä