Oksennustauti, ruokamyrkytys, "lääkemyrkytys" vai raskaus. Siinäpä vasta pulma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kävipä sitten niin, että aamulla lensi purjo. Oli vellova olo ja ylös se tuli.

Yksi oksennus, ei enempää. Pieni kuvotus vielä puolisen tuntia ja sitten se oli ohi. Onneksi. Kai.

Voiko olla oksennustautia? Vaikka vain tuo yksi oksennus, ei muuta.

Vai voisko se olla ruokamyrkytys?

Mulla on kyllä nyt melkoset tropit meneillään (Panadol, Burana, antibiootti, yskänlääke) joista olin aamulla ottanut antibiootin noin 1,5h ennen oksentamista...oiskohan sittenkin lääkkeissä vika?

Vai onko sieltä tulossa vauva? Toivottavasti ei nyt sentään! Hui.

Villejä veikkauksia?

antibiootti voi kyllä pistää oksentamaan... mullakin tänä aamuna lensi yrjöt.. ja mietin onko syyllinen jännitysniska, ehkäisypillereiden lopetus oire vaiko raskaus... :O

antibiootti voi kyllä pistää oksentamaan... mullakin tänä aamuna lensi yrjöt.. ja mietin onko syyllinen jännitysniska, ehkäisypillereiden lopetus oire vaiko raskaus... :O

Mä tuota lääkesettia mieluusti syyttäisin itsekin. Tai siis kun niitä tabuja pitäisi vielä puputtaa niin sinänsä se ei ole hyvä...mutta se olisi silti paljon parempi, kuin raskaus.

Mutta jos sä lopetit pillerit, niin toivottavasti se sulla ois sitten raskaus :)

Mullakin meinas aamulla lentää purjo. Mahassa vello pari-kolme tuntia ja sit se meni ohi. Outoa. Tuli mieleen et onko Turun vedessä taas jotain häikkää (paha olo alko joku aika sen jälkeen ku join ison lasin vettä).

joskus voi olla tuollainen lyhyt "oksennustauti" en tiedä onko kyseessä sairaus vai sopimaton ruoka, mutta useilla tutuilla ja minulla on tuollainen ollut.

Ja koska syöt lääkkeitä olet ilmeisesti sairas, joten ehkä oksentaminen liittyi siihen? Mulla ainakin kurkkukivussa tulee yököttävä olo helposti ja räkää voi valua kurkkuun ym.

Yhteistyössä