Oksennustaudissa synnyttäminen?? APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksu

Vieras
Meillä alkanut tänään oksennustauti,mutta itseeni ei vielä ole tullut,mutta kyllähän se tarttuu... viikkoja 39 ja nyt pelottaa että miten käy jos ja kun tuohon tautiin tulen niin synnytyksen...?? Onko kukaan synnyttänyt oksennustaudissa ja miten on mennyt?

turha tommosta nyt on pelätä kun et voi tietää tarttuuko ja vois tarttua muualtakin etkä tiedä jos synnytykseen onki pari viikkoa vielä ja eihän normi oksutauti kestä ko sen yhden päivän!

No jaa.. mulla nousi salissa 40 kuume ja oksensin monesti. Ei se silti oksutautia ollut, mutta lasketaanko? :xmas:
Äljäke piti aina astiaa alla kun oksensin ja juotti vettä pillistä, ponnistuksen aikana taisin oksentaa vielä kerran enkä sen jälkeen enää.

Mulla iski aivan kamala mahatauti juuri ennen synnytystä..Ripuloin ja oksensin lukemattomia kertoja koko avautumisvaiheen,mutta ponnistaessaa ei enää ja tauti jäi saliin! Mies ehti synnytyksestä kotiin oksentamaan,jossa lapset olivat aloittaneet hoitjan mukaan oksentelun yöllä..

Ei se tartunta aina tule. Koita pestä käsiä ahkerasti. Meidän perheessä oli vatsatautia viimeksi kesällä ja silloin vain yksi sairasti sen. Minä olen sairastanut viimeksi joskus 90-luvulla, vaikka tartuntoja olisi ollut tarjolla useinkin.

Yhteistyössä