Jo jännittää ja turhauttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Villivadelma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
3 906
0
36
Tänään viikkoja tasan 39..Synnytys jännittää/pelottaa ihan sairaan paljon,ja haluisin vauvan jo syliin.Mahastakin ois mukava jo päästä eroon..Onneks ei ole mitenkään kamalan tukala tai epämiellyttävä olo,mutta kunhan olen kärsimätön..
Miten te muut jotka olette jännittäneet synnytystä, olette rauhoitelleet itseänne?Välillä iskee ihan lamauttava pelko ja samaan aikaan olisin ihan valmis lähtemään synnyttämään vaikka heti!Huoh.. :snotty:

Minäkin olen kuin tulisilla hiilillä. Ihan tosiaan turhautunut olo. Raivoan miehellekin turhasta, kun on vain niin kokonaisvaltaisesti odottava olo. RV 41 tasan. Synnytys jännittää, mutta toisaalta ajattelen, että eiköhän se mene omalla painollaan, menis vain edes niin hyvin kuin eka...

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:
Minäkin olen kuin tulisilla hiilillä. Ihan tosiaan turhautunut olo. Raivoan miehellekin turhasta, kun on vain niin kokonaisvaltaisesti odottava olo. RV 41 tasan. Synnytys jännittää, mutta toisaalta ajattelen, että eiköhän se mene omalla painollaan, menis vain edes niin hyvin kuin eka...

Turhauttaa kun joka päivä ajattelee,että ehkä tänään..
:headwall: Ja oon yrittäny ajatella niin,että se vauva sieltä kuitenkin tulee vaikka panikoisin ja pelkäisin itteni puolikuoliaaksi.. :D

:wave: Pömppiäisen äiti, samoilla lukemilla mennään :D

Tulee täälläkin noita apua-tää-pitää-synnytääkin-voiko-tän-vielä-perua -ajatuksia :laugh: Mut luotan siihen, että oma keho kyllä hoitaa homman. Täytyy yrittää keskittyä mitä neuvotaan. Sairaalan hlökuntaan 100% luotto, harvemmin sitä niin valvotusti missään onkaan, kuin synnytysosastolla! Ja onhan tuo oma mies :heart:

Yhteistyössä