okei, mulla on itsellänikin lapsia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja Ystävällinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis mitä hel**:
Oonko mä jotenkin omituinen, mutta mun mielestä elämästä pitää tehdä jo äärettömän vaikeaa jos on tietyt kellon ajat jolloin ei voi soittaa??!?! :o :o

Tai sitten oot yksinhuoltja jolla 5 alle 3vuotiasta lasta?

mulle ei saa soitaa klo 20 jälkeen. Minä itse alan iltahommiin ja menne nkkumaan aikaisin. Vain HÄTÄtapauksissa saa soittaa myös siihen aikaan, mutta se tarkoittaa esim sellaista että jollekki läheiselle o sttunut jotkain vakavaa

No sulle ei taida kaverit pahemmin soitella kun olet noin rajoittunut.

soittaa ne, päivällä. Ei meillä ole ÖISIN tapana kyläillä tai juoruta puhelimessa

Ystävällä voi olla tärkeää asiaa illallakin. Ongelmia joista haluu puhua tai muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
soittaa ne, päivällä. Ei meillä ole ÖISIN tapana kyläillä tai juoruta puhelimessa

Klo 20 ei todellakaan ole yö :D

mutta mulle seon jo myöhä. Minä menen usein jo yhdeksän pintaan nukkumaan, varsinkin arkisin. Olen aamunvirkku.
Ei tulis mitään jos alkais kaikki tutut soittaman vasta klo 20 jälkeen. en pääsisi ikinä nukkumaan. Tarvitsen 8-9 tunnin yöunet itsekin.Usein herään jo viiden kuuden aikaan aamulla, ilman kellon soittoa

meidän lapset on kummallisia :o ....meil isommat laulaa kovaa singstaraa kun nukutan pienintä, joka on 1v.11kk :D ...ja poika nukkuu....ja usein myös puhun puhelimes sängyllä kun poikaa nukutan ja se nukahtaa heti kun maito pullonsa on juonut.
Meillä pitää olla tv päällä kun isommat menee nukkuu tai muuten eivät saa unta....ja meil puhutaan ihan normi äänellä ja katotaan tv:tä ym.
joten saa soittaa koska vaan.
Joskus tullut vieraita illalla kunmuksut nukkumassa ja ne ei herää vaikka vieraiden kans höpisty ja naurettu.
Mut meiddän lapset on varmaan vähä outoja....uutena vuotenakin vaikka pommit paukku niin lapset nukku

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:

Klo 20 ei todellakaan ole yö :D

mutta mulle seon jo myöhä. Minä menen usein jo yhdeksän pintaan nukkumaan, varsinkin arkisin. Olen aamunvirkku.
Ei tulis mitään jos alkais kaikki tutut soittaman vasta klo 20 jälkeen. en pääsisi ikinä nukkumaan. Tarvitsen 8-9 tunnin yöunet itsekin.Usein herään jo viiden kuuden aikaan aamulla, ilman kellon soittoa

Okei, sä oot joku 50kybänen, ymmärrän juu :D

Yhteistyössä