Okei, mä luovuin ajatuksesta.

Ajatushan oli oikein ylväs, sijaisvanhemmuus tjsp. Jopa adoptio.

Mutta.. ei se ois reilua, kun mä ajattelisin että mistä vitusta se ihan kirjaimellisesti on maailmaan tullut. Vaikka syytönhän se siihen on. Ehkä sille ois kaikkein paras, että sille löytyis joku sijaisperhe jossa siitä oikeasti pidettäis huolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
no onpa hyvä että tajusit ite itestäs ajoissa tuollaisen piirteen.
Kyllä mä sen kersan olisin hoitanut, olkoonkin sairas. Enkä ikinä, koskaan näyttäisi sille miten suuresti vihaan sen alkuperää, kun sen ei koskaan olisi pitänyt antaa syntyä. Mutta se on syntynyt, maksaa "äitinsä" teoista eikä se ole syypää mihinkään siihen mitä on tapahtunut.

Mä saisin vaan pahoinpitelystä syytteen niskaani joka kerta, kun törmäisin ko. kersan vanhempiin. Jos ne siis uskaltais tehdä ilmoitusta.
 
...
Oikeastiko väität ettei lapsi huomais mitään? Että sun vihasi hänen alkuperäänsä kohtaan ei vaikuttaisi eikä näkyisi? Onneksi ei tässä ole kyse sun luopumisesta tuosta ajatuksesta, sulle ei koskaan oltaisi lasta sijoitettu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Oikeastiko väität ettei lapsi huomais mitään? Että sun vihasi hänen alkuperäänsä kohtaan ei vaikuttaisi eikä näkyisi? Onneksi ei tässä ole kyse sun luopumisesta tuosta ajatuksesta, sulle ei koskaan oltaisi lasta sijoitettu!
Onneksi sä tiedät, miksi mä edes harkitsin asiaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:
Miksi musta tuntuu, että sulla on jonkun sortin ongelma!?!?!?

Puhut lapsesta kersana ja mistä lie vitusta saapuneena..Ihan hirveetä kielenkäyttöä.. |O
Ei mulla ole minkään sortin ongelmaa. Kersat on kersoja ja sen vitun omistajassa ei ole piiruakaan positiivista. Totuus sattuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No musta on vaan hyvä että hoksaat tuon nyt ennen kun lapsi asuu teillä.

en ymmärrä miksi tästä nyt pitää vetää herneet nenään, ap tekee ihan oikein kun skippaa koko sijaisvanhemmuuden tms.
Näin mäkin ajattelen. Johan mä sanoin toivovani, että sen olisi paras jossain perheessä missä siitä välitettäis täysin vilpittömästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:
Miksi musta tuntuu, että sulla on jonkun sortin ongelma!?!?!?

Puhut lapsesta kersana ja mistä lie vitusta saapuneena..Ihan hirveetä kielenkäyttöä.. |O
Ei mulla ole minkään sortin ongelmaa. Kersat on kersoja ja sen vitun omistajassa ei ole piiruakaan positiivista. Totuus sattuu.


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Kristus.. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Kristus.. |O
Mä en nyt ymmärrä mikä sulla mättää. Mä puhun lapsista kersoina, ei se koskaan ole ketään vaivannut, paitsi täällä palstalla. Kersa ei ole negatiivinen sana, ei ainakaan mun suusta kuultuna.

Se ämmä sitten onkin asia ihan erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Kristus.. |O
Mä en nyt ymmärrä mikä sulla mättää. Mä puhun lapsista kersoina, ei se koskaan ole ketään vaivannut, paitsi täällä palstalla. Kersa ei ole negatiivinen sana, ei ainakaan mun suusta kuultuna.

Se ämmä sitten onkin asia ihan erikseen.

Juu, okei.

Rauhaa. Ei mua mikään mätä, karkeahko kielenkäyttösi kuullosti aika karskilta omaan korvaani. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:
Juu, okei.

Rauhaa. Ei mua mikään mätä, karkeahko kielenkäyttösi kuullosti aika karskilta omaan korvaani. :/
Pahoittelen kielenkäyttöäni, mä en pysty puhumaan tästä nätisti. Oon niin vihanen ja pettynyt, näen punaista ja haaveilen verisistä ja väkivaltaisita teoista näitä vanhempia kohtaan.
Mä en jumalauta pystyis ikinä, en koskaan hylkäämään omaani |O
 

Yhteistyössä