Oivoi! Tapasin miehen, hän sanoi ota yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24904836]Kiva :).[/QUOTE]

Mutta eihän tämä vielä tarkoita mitään sen kummempaa, vain sitä, että tapaamme toisen kerran. Mutta onhan tämä kivaa, että hän vastasi :)

[QUOTE="Taina";24904902]Mutta eihän tämä vielä tarkoita mitään sen kummempaa, vain sitä, että tapaamme toisen kerran. Mutta onhan tämä kivaa, että hän vastasi :)[/QUOTE]
Niin toki, mutta parempi silti noin.

no mun ystävä tapasi kapakassa miehen, mies houkutteli ystävääni asuntoautolle ja kun ystäväni ei lähtenyt, niin sanoi, että otetaan hotellihuone. no ystäväni ei lähtenyt sinnekään. mies oli sitten sanonut, että hänen on pakko lähteä nukkumaan kun seuraavana päivänä pitää lähteä illaksi töihin. oli antanut numeronsa ja käskenyt ottaa yhteyttä. no seuraavana iltapäivällä ystäväni soitti ja puhelin ilmoittaa että puhelin numero ei ole käytössä. no ei kai kun siinä oli 15 numeroa. ukko olis vaan halunnut pillua ja yhden illan suhteen, antoi numeron jota ei ole ja pääsi kätevästi eroon naisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24904992:
no mun ystävä tapasi kapakassa miehen, mies houkutteli ystävääni asuntoautolle ja kun ystäväni ei lähtenyt, niin sanoi, että otetaan hotellihuone. no ystäväni ei lähtenyt sinnekään. mies oli sitten sanonut, että hänen on pakko lähteä nukkumaan kun seuraavana päivänä pitää lähteä illaksi töihin. oli antanut numeronsa ja käskenyt ottaa yhteyttä. no seuraavana iltapäivällä ystäväni soitti ja puhelin ilmoittaa että puhelin numero ei ole käytössä. no ei kai kun siinä oli 15 numeroa. ukko olis vaan halunnut pillua ja yhden illan suhteen, antoi numeron jota ei ole ja pääsi kätevästi eroon naisesta.

Kylläpä kävi kurjasti ystävättärellesi. Tämä minun tilanne ja tutustumistapa on kuitenkin hieman toisenlainen, mutta eihän sitä tietysti tiedä mitkä hänen motiivinsa tässä tuttavuudessa sitten loppujen lopuksi on.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24904992:

Aha. Ja pelkän pillun perässä oleminen kävi ilmi vasta siinä vaiheessa, kun kaverisi oli yrittänyt miehelle soittaa?
Täytyy kyllä sanoa, että ei ole kovin järjen riemuvoitto sekään nainen.

Yhteistyössä