Oivoi! Tapasin miehen, hän sanoi ota yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Taina"

Vieras
ja nyt kun viimein otin, pelkään ettei hän vastaakaan viestiini. Odottaminen on kamalaa :( Ei hän luultavasti vastaa, tai siis varmasti ei vastaa. Mutta jos hän kerran sanoi "ota yhteyttä", niin eikö se silloin tarkoita, että ota yhteyttä, vai voiko se miehen kielelellä tarkoittaa jotain aivan muuta kuin mitä sanat tarkoittavat?! Voihan jännitys ja kurjuus ja molempia yhdessä :(

Voi kääk, tiedän tunteen... olen ihastunut yhteen miekkoseen ja se on elämässäni eka mies, josta ei oikein ota selvää... tuntuu että välillä näyttäis vihreää ja välillä punaista valoa.
No, mut sä saat nyt odotella siellä... jos se on töissä tai jossain ettei pysty heti vastaamaan.

Kiva että on kohtalotoveri :) Tai siis eihän tuo sinunkaan tilanteesi varmaan mukava ole, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Ongelmallista tästä tekee se, että odotin melkoisen pitkään ennen kuin otin yhteyttä. Tämä ei ole laisinkaan mukavaa. Nyt melkein toivon, etten olisi ottanut yhteyttä ollenkaan.

[QUOTE="Taina";24893592]Mikähän mahtaa olla kohtuullinen aika odotella hänen vastausta, joka jälkeen voin todeta ettei hän ole kiinnostunut?[/QUOTE]

En kyllä osaa sanoa... helposti tulee väärinkäsityksiä tänä tekstiviestien aikana... Minäkin oon odotellut monta kertaa maha jännityksestä kuralla, että vastaako se nyt vai ei...
Mut pakko kai se on myöntää, että ei se nyt kovin innoissaan oo jos antaa aina odotella vastauksia... :(

Minäkin olin aiemmin päivällä samassa tilanteessa :D

Tapasin miehen pari viikkoa sitten, mutta vats nyt oli aikaa lähestyä. Laitoin viestin että miten olisi elokuvä tänä iltana. Sitten seuraavan vartin pidätin hengitystä vastausta odotellessa x)

No ei kerinny leffaan kun pääsee töistä viin myöhään, mutta reilu tunnin päästä mennään sitten yhdessä syömään. Jaiks :D

[QUOTE="vieras";24893666]Jotkut miehet tekee noin, että käskee ottaa yhteyttä, että se hivelisi itsetuntoa. Parempi antaa niiden soittaa, jos ovat kiinnostuneita.[/QUOTE]

No siinä tapauksessa mies ei ole kovin kypsä, eikä sellainen mies olekaan minua varten.

Voi että! Pitikin ottaa yhteyttä ja nyt sitten saan jännittää - turhaan.

Koska kyseessä on mies, niin hän tarkoitti mitä sanoi. Naisen kielellä "voit ottaa yhteyttä" tarkoittaa, että "Älä vaan pöljä kuvitele mitään! Turha yrittää."

Ihan vaan uteliaisuuttani, kauanko odotit ennen kuin otit yhteyttä? Ja kauanko viestin lähettämisestä on?
Jospa hän ei ole ihan heti luurin lähettyvillä, harrastuksessa tms?

[QUOTE="hmm";24893734]Ihan vaan uteliaisuuttani, kauanko odotit ennen kuin otit yhteyttä? Ja kauanko viestin lähettämisestä on?
Jospa hän ei ole ihan heti luurin lähettyvillä, harrastuksessa tms?[/QUOTE]

Muutama viikko on kulunut siitä kun tapasimme ja itse laitoin s-postia pari päivää sitten.

[QUOTE="vieras";24893738]Ei mene noin. Jos mies on kiinnostunut, niin on suoraviivainen ja toimii hyvin selvästi. Jos miehestä jää haalea maku suuhun, niin ei siitä mitään tule.[/QUOTE]
Elokuvan sanoin: He's Just Not That Into You.

[QUOTE="vieras";24893738]Ei mene noin. Jos mies on kiinnostunut, niin on suoraviivainen ja toimii hyvin selvästi. Jos miehestä jää haalea maku suuhun, niin ei siitä mitään tule.[/QUOTE]

Kaikki miehet eivät halua antaa tyrkkyä vaikutelmaa. Sitä paitsi meitä imartelee jos nainen ottaa yhteyttä ja osoittaa sillä tavalla olevansa kiinnostunut.

Kaikki miehet eivät halua antaa tyrkkyä vaikutelmaa. Sitä paitsi meitä imartelee jos nainen ottaa yhteyttä ja osoittaa sillä tavalla olevansa kiinnostunut.

En suostu uskomaan tuohon, että kaikki miehet olisivat naisesta kiinnostuneena sellaisia päällepaahtajia. Niitäkin on tullut tavattua, eivätkä he loista älyllään tai persoonallisuudellaan. Joten kiitos vastaukstasi julppi, se valoi vähän toivoa minuun :)

[QUOTE="Taina";24893743]Muutama viikko on kulunut siitä kun tapasimme ja itse laitoin s-postia pari päivää sitten.[/QUOTE]

Sä odotutat miestä muutaman viikon ja kehtaat sen jälkeen hiiletä itse parista päivästä??

Kun ongelma on siinä, että arvelin ettei hän ole kiinnostunut minusta kun hän ei ryhtynyt "paahtamaan päälle", siis tehnyt selväksi mielipidettään minusta. Mutta nyt muutaman viikon mietittyäni, mieleni takertui tuohon lauseeseen "ota yhteyttä...".

Yhteistyössä