Oisko vinkkejä pehmolelujen saunotukseen...? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Sauna päälle ja lelut sinne.

Ei tule kosteiksi.

T: riesakuoriaisia vastaan taistellut :kieh:
Okei... kai mä sit alan lämmittämään saunaa noille :D Kantsii varmaan antaa jotain mehua mukaan, ettei niille tuu nestehukka. Kauankohan niiden tarvii siellä kököttää? Streptokokki a:ta tässä häädetään. Ohje oli, että ne vois pestä kuudessakympissä, mut ne kuolee siihen (siis ne pehmolelut) kun ne tuolla pyörii kuudessakympissä, joten mä ajattelin saunottaa ne. Mutta mitenkähän kauan niiden tarttee olla..?
 
Voi kökkö, meillä oli vuos sitten sama ongelma koko syksyn eikä kukaan neuvonut et pehmoleluille ois pitäny noin tehdä. Meillä vaan vaihdettiin hammasharjoja suunnilleen viikon välein neljän kuukauden ajan...
 
.
Muista laitta pienimmät alalauteille ja isommat voi sitten mennä niille ylälauteille. Ja vaan ne isot saa heittää löylyä. Ja kiukaaseen ei saa koskea. Hauskaa saunailta!! Ota valokuva ja laita tänne :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Muista laitta pienimmät alalauteille ja isommat voi sitten mennä niille ylälauteille. Ja vaan ne isot saa heittää löylyä. Ja kiukaaseen ei saa koskea. Hauskaa saunailta!! Ota valokuva ja laita tänne :).
:D:D:D Tarviiki muistaa, noi pienet on aika vilkkaita... Mä otan kuvan sitte :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laura08098:
Voi kökkö, meillä oli vuos sitten sama ongelma koko syksyn eikä kukaan neuvonut et pehmoleluille ois pitäny noin tehdä. Meillä vaan vaihdettiin hammasharjoja suunnilleen viikon välein neljän kuukauden ajan...
Ai tämä sama pöpökin? On vissiin tosi hankala häädettävä... Eipähän lopu multa hommat kesken :|
 

Yhteistyössä