Oisko teistä tyhmää mennä treffeille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Olis.Ei se ole sama asia kuitenkaan.Voihan sitä mennä yhdessä syömään tai elokuviin ihan muuten vaan.

Höpöhöpö! Me harrastetaan miehen kanssa treffejä. Siis toistemme kanssa :D

Välillä ollaan kotona ja laitetaan vaikka juustoja, keksejä ja viiniä. Tai sitten lähdetään ulos syömään. Juhlimassa ei sillai käydä, sitä on harrastettu tarpeeksi ennen perhe-elämää. Mutta vaikka nää treffit täytyy aina suunnitella etuköteen, niin onnistuneita iltoja on ollu ja ainakin ollaan saatu aikaa yhdessä :heart: :heart:

Niin mekin muttei ne mitkään treffit ole.

Anteeksi, mutta aina joku (sama) tulee urputtamaan usein joka asiasta juuri tuolla nimimerkillä. Jos joku haluaa käydä treffeillä miehensä kanssa, niin mikäs se siinä, onko se sulta jotenkin pois? Ja onko se jotenkin sinulta pois, että joku haluaa juuri tuota treffi-sanaa käyttää tässä yhteydessä?

Käyhän jotkut sillain, että ne kuvittelee muka tapaavansa ensi kertaa, ja sitten mukamas tutustuu siellä treffeillä yms..Kukin tyylillään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Wau, mä oon tietämättäni käyny mieheni kanssa treffeillä monesti! :D Oon laittautunu ja ollaan menty jonnekin tms... Mut ikinä en oo älynny niitä treffeiks kutsua, ihan parisuhdeillaks vain... =)

Meillä ei oo ollut tapana paljonkaan käydä ulkona, eikä ees laittautua. :/
Joskus aikoja sitten elokuvissa ollaan käyty ja varmaan joskus pitsalla.. :snotty:

Yhteistyössä