Mä oon tässä koittanut kirjoitella mut mulla se ongelma etten saa ihan täysin mun ajatuksia lauseiksi Toi sun tulkinta sai mut meinaan aika hiljaiseksi (mikä on harvinaista)Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Essie, ehditkö laittamaan palautetta..?
Ok, ihan rauhassa. Pääasia että tiedän vähän suuntaa kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä oon tässä koittanut kirjoitella mut mulla se ongelma etten saa ihan täysin mun ajatuksia lauseiksi Toi sun tulkinta sai mut meinaan aika hiljaiseksi (mikä on harvinaista)Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Essie, ehditkö laittamaan palautetta..?
Hop, täällä ollaan!Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Maira, oisitko linjoilla? Voisin kohtapuoliin katsella sulle mitä näkyy
No hyvä. Ehdin tosin just kaatamaan kahvia kuppiin, mutta juon tämän ja aloitan sitten. Noin kymmenen minsaa, ehkä, menee vielä?Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Hop, täällä ollaan!Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Maira, oisitko linjoilla? Voisin kohtapuoliin katsella sulle mitä näkyy
Jeps, alotetaanko vaikka varttia vaille?Oon sit asemissa niin ei tartte huudella.Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:No hyvä. Ehdin tosin just kaatamaan kahvia kuppiin, mutta juon tämän ja aloitan sitten. Noin kymmenen minsaa, ehkä, menee vielä?
Varttia vaille sopii hyvinAlkuperäinen kirjoittaja Maira:Jeps, alotetaanko vaikka varttia vaille?Oon sit asemissa niin ei tartte huudella.Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:No hyvä. Ehdin tosin just kaatamaan kahvia kuppiin, mutta juon tämän ja aloitan sitten. Noin kymmenen minsaa, ehkä, menee vielä?
Joo mä vähän jäädyin..Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Maira, huhuu..? Kaikki ok?
:hug: =)Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Joo mä vähän jäädyin..Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:Maira, huhuu..? Kaikki ok?
Jos tilanne täällä pysyy näin stabiilina eikä enempiä sairastuneita tule, niin voin tämän päivän aikana yrittää katsella myös sulle. Ilmoittelen sittenAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Toistan nyt vähän itseäni, mut jos sulla on aikaa vielä yhdelle niin ilmoittele :wave:
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei, tulkaa sitten kertomaan kelle ap on nähnyt, että onko yhtään realistisia juttuja.