Oisko täällä kiinnostuneita, jos

hep
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta:
Ei voi olla totta... Ootteko te ihan tosissanne?? Näin monta idiootttia samassa viestissä...Uskomatonta...
höllää vähän, tuskin kukaan on tämän pohjalta elämän suuria päätöksiä tekemässä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja hahna:
Muakin kiinnostaa. :) Mutta näätkö sä menneitäkin asioita musta? En tahtoisi säikäyttää..
Joskus näen, joskus en. Ja välillä tulee sellaisiakin ihmisiä vastaan, joille en jostain syystä näe yhtään mitään. Jos näin käy, niin kerron sen kyllä enkä vaan sepitä jotain satuja.
Yleesä kai siksi, että ne ihmiset on siunattuja Jeesuksen Kristuksen nimessä, eikä pahan valta yllä näkemään sen yli :)
PEESI
Tai sitten he ovat paholaisen suojeluksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
täällä ollaan :wave:
Ok. Ois hyvä, jos voisit kynttilän sytyttää ja istua sen edessä rauhassa ja rentoutuen. Voit joko sulkea silmäsi tai katsella liekkiä, mutta pyri hiljentämään ajatuksesi ja keskittyä vain hengittämiseen ja pelkkään olemiseen. Sulle saattaa tulla jotain tuntemuksia, älä säikähdä niitä. Saattaa myös olla, että et tunne/koe mitään erityistä, sekin on normaalia. Mulla menee tässä ehkä noin puolisen tuntia, riippuu aina vähän ihmisestä ja mun "vireystilasta".

Aloitellaanko? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Tarvitsetko minusta kuvaakaan? :saint: :D

Laitoin yv:ä eilen...
Hihii.. luuletko että en muistaisi keskustelujamme? :D
Mulla on tässä "jonossa" aika monta ihmistä jolle olen luvannut yrittää katsella asioita. Saattaa siis olla että menee katselmukset loppuviikkoon. Niin ja leikkimielellä tämä kannattaa jokatapauksessa ottaa.. Mutta jos oikeasti haluat että teen tämän saman testausjutun sulle, niin laita vaan valokuva. En tiedä vaikuttaako se mitenkään sun tapauksessa ( :saint: ) asiaan, mutta olisit ainakin samoilla viivoilla muiden kanssa ;)
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia Sudensilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Tarvitsetko minusta kuvaakaan? :saint: :D

Laitoin yv:ä eilen...
Hihii.. luuletko että en muistaisi keskustelujamme? :D
Mulla on tässä "jonossa" aika monta ihmistä jolle olen luvannut yrittää katsella asioita. Saattaa siis olla että menee katselmukset loppuviikkoon. Niin ja leikkimielellä tämä kannattaa jokatapauksessa ottaa.. Mutta jos oikeasti haluat että teen tämän saman testausjutun sulle, niin laita vaan valokuva. En tiedä vaikuttaako se mitenkään sun tapauksessa ( :saint: ) asiaan, mutta olisit ainakin samoilla viivoilla muiden kanssa ;)
:D Hoida jono pois alta ja jos itseäsi kiinnostaa, suorita "katselmus"
 

Yhteistyössä