oisko se vauva nyt massussa?

Hei!

Oon nuori nainen joka poikaystävänsä kanssa toivoo vauvaa!=)

Miulla oli hedelmälliset päivät vk 9 viikonloppuna ja vk 10 alussa se ovulaatio päivä... Tuona vk 9 viikonloppuna harrastimme jokapäivä seksiä poikaystäväni kanssa , kun hän oli armeijasta vklp lomilla, mutta viikolla eli ovulaatiopäivänä eli 9.3 emme ://

vauva on kovasti haaveena vaikka nuoria olemmekin, mutta ei se ikä kysy jos on vastuullinen ja tahdomme lapsen :heart:

mutta siis näitä yrityksiä on melkein joka vklp kuukaudesta toiseen ja ei tärppää :ashamed:

Kuinkas useasti ne raskaus-oireet oikein ilmaantuu? - se toki on yksilöllistä, mutta?

Viime viikolla olin 39 kuumeessa, että jos olen raskaana näinköhän se selviää?

Mutta nyt vklp on tullut ihan oireitakin, jotka VOISIVAT viitata raskauteen. menkathan pitäisi alkaa 23.3...viime menkat olivat 21.2 ja mulla tuo kierto on 30 pv. mut siis eilen menin wc ja olin että mitä ihmettä? nytkö ne menkat alko :eek: mulla ei o ikin tullu mitään pikkuvuotoo...:O se oli semmonen pari isompaa ruskeanveristä täplää housuissa...mut sit se meni päivänmittaa ohi...oiskohan tä joku kiinnittymis vuoto?

Tänään on ollut massu silleen turvonnu ja nipistelee, ulkonakin ku ajellaan autolla ja on pomppuja pitää pitää ns mahastakii ku kirpasee ja sit ollu paripäivää tätä ennen maha löysällä... ja tänään tunnustelin tissejä ja nekin arkana vähän ja nännit nöpöttää ihan ihmeellisesti koko ajan? on näitä oireita :whistle:

mutta osaisko kukaan nyt mitään oikein auttaa, varmaa aika sekasöppää tä juttu, mut pienikin apu olisi kiwa! :)) ku tuohon menkkoihin on viel aikaa ni ei viitti viel testata!

Monesti niitä oireita voi ilmaantua, kun oikein toivoo pikkuista.. ;)
Toivotaan, että teillä tärppäsi, testaamallahan se selviää.. (Itselläni näytti positiivista vasta kun menkat myöhässä 9pvä) Ota rauhassa vaan ! :)

memmelin kanssa meen samoilla linjoilla että kun jotain oikeen kovasti toivoo niin niitä oireita myös sitten ilmaantuu! ja tuosta kuumeestaa itelläni ihan alkuraskaudesta oli raju kuume ja lääkäristä kysyin että onko haitallista pikkuselle niin tyynesti vaan sanoivat että raskaana olevat sairastaa ihan samalla tavalla kun kukatahansa muu ja nytten pikkunen masussa oikeen reipas kaveri joten sillä kuumeella tuskin on mitään merkitystä tuon sikiön kehityksen kannalta. ja tuosta seksistä jostakin muistan lukeneeni tai kuulleeni että kun yrittää vauvaa niin sen hedelmällisen hetken aikaan pitäs joka toinen päivä harrastaa seksiä!? mutta tuo on vaan taas minun muistikuvia että kannattaapi tarkastaa jostakin :) mutta toivotaan että tärppää :)

niin,niitä oireita voi kehittyä kun kovasti haluaa raskautua. ja sitten tuo kuume,kova kuume ei ole hyväksi jos on raskaana,kuume pitäs saada pysymään alhaalla.. mutta tossa vaiheessa siitä ei vielä haittaa ole,koska siellä voi olla vasta kiinnittyminen menossa. mutta itse kiinnittyminen tai hedelmöittyminen ei nosta kuumetta..pieni lämpöily 37-37,5(oma normaali kehonlämpö vaikuttaa tähän,lämpö nousee noin 0,5 astetta) on normaalia alkuraskaudessa,mutta toi lämpö nousee jokatapauksessa ovulaation jälkeen,ja laskee vasta juuri ennenkuin kuukautiset alkaa,jos alkaa siis. jos ei ala,lämpö pysyy ylhäällä..

ja sitten toi pikkuvuoto,voi olla merkki kiinnittymisestä jos tulee vähäistä veristä vuotoa.

aah jännittää vaan entistä enemmän ;)

Kiitos kaikille vastauksista!

Toivomme todella, että tärppäsi!

Eli viellä on turha testailla jos se esim kiinnitty vasta lauantaina (jos se vuoto oli siitä)

On tämä odottavan aika niin pitkä :D

Kuinka nopeasti raskauden havaitsee se creablue viikkonäyttö?

mulla kans ollu vatta iltasin turvoksis ja sekasin.muutenki epäilly täs 1½kk että oisin raskaana ja tein testin jka näytti neg. ja illalla alkoki menkat jokka kesti paripäivää ja loppu ku seinään.no epäilin silti viä ku oireet jatku nii koitin eilen uuden testin ja näytti taas neg.täytyy kai uskoa ettei oo.kai se on just niinku jokku teistä sano et ku haluaa tarpeeks nii oireilee varmasti:O eli odottelen täs nyt sit menkkoja 25pvä...toivottavasti saat plussata:):hug:

niin ja sit parille kamulle jo vähän keronu ni nekin va et "älä mieti sitä" :D jo hei jos se ois noin helppoo ni en miettis mut ku mietin ja testiikää en voi viel tehö ku viikko ´menkkojen alkamispäivään ://

Tänään om taas nipistelly ja tullu vähän valkosta vuotoa :eek:

OISIMPA NYT VAAN RASKAANA KU TÄTÄ ON JO NIIN TOIVOTTU <3

mulki tullu toosi paljo enemmä vuotoa lu yleensä:O sama...niinku nytki voisin nukkua enkä lukee toisten raskaus juttuja ja haaveilla omasta pienestä nyytistä|O kva väsyki ois mut nään taas varmaa samaa unta ku monena yönä,et synnytän ja saan oman pienokaisen sylii ja POKS sitte herään:( olikos vauva_kuume sun miehes armeijas?jos nii mis päin?

no miuta ei okseta yhtään :eek: mut toi kipristys on oikeastaan tällä hetkellä ainoa oire! :eek:
mitäs sanot millon mie voisin alkaa testailee? et ois ees jtn mahista saada plussaa!

välil tuntuu et ei vaan jaksais tätä samaa rumpaa koko ajan et RASKAANA - noei

"tyttösiittiöt"(XX) voi pysyä hengissä 3-5pvää hyvissä olosuhteissa. Eli jos seksiä oli viikonloppuna ja seuraavana keskiviikkona ovis, niin olis jonkinlaiset mahikset olla raskaana. XY-siittiöt eli pojan tuottavat siittiöt eivät elä niin kauan. Ja tosiaan, kun odotin poikaa, mullakin oli valemenkat: sellasta tummaa ja niukkaa. sellasia täpliä.

en osaa sanoo sellasta ajan kohtaa mut ite testaa aina aamulla ekan wc käynnin yhteydes ku silln on arvot korkeimmillaan vissii.ja kai se kannattaa enintään 4pvä ennen menkkojen norm.alkamis päivästä koittaa.varmin sen pvän jälkee:) huono neuvomaan ku ite en ikinä jaksa odottaa ja teen testin ku tuntuu siltä.nyt kyl en aio tehä yhtäkää testiä ennen ku oon iha 99%varma:D

noi valemenkat ei kuitenkaan johdu siis lapsen sukupuolesta. Muistaakseni olli niukkaa vuotoa, ei veristä vaan sellasta tuhrua myös nuorinta tylleröä odottaessani. Ne alkoi ja loppui jo ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.

kiva saada vähän vanhemmaltaki neuvoa ettei aina olla torjumas:) kuinkas monta lasta saturnus76 sulla on jos saa kysyä?kuinka monta % esikoista odottavista naisista saa keskenmenon?siis jos joku osaa vastata tuhon:O tuntuu että lähemmäs puolet?vauva_kuume voihan se jo haaleata plussaa näyttää tai ei raskaana merkkiä mut kannattaa koittaa myöhemmin uudestaa:)

joo :> mä taidan kuiteskin huomenna aamulla testata ja sit uudestaan jos menkat on myöhässä eli ensiviikolla! mut mites ku toi cleablue ei näytä mitään viivoja tai mitään niin näyttääköhän se vaan suoraan ei raskaana jos todellisuudessa niissä muissa testeissä olisi haalea viiva ??

Yhteistyössä