oisko mitään karppaajan nettikauppaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
mä oon nyt aatellu että vois vähän koittaa tota painoa pudottaa jne. ja tää hiilareitten karsiminen vois olla ihan jees.. tai itseasiassa kokemusta onki Montignacin dieetistä...

Mutta ongelma on se, että haluaisin kokeilla noita kaikkia "leipiä" ym. joihin on ohjeita tuolla karppausinfossa mutta en mä saa täältä mistään noita aineksia niihin :(

eli mistä saisi tilata kookosjauhoa, mantelijauhoa, erilaisia noita siemeniä, leseitä ja jauhoja?

Ja jotain vähähiilihydraattista pastaakin vissiin on olemassa vai?

Kiitos.

Noita kaikkia saa ihan tavallisesta marketista kunhan vaan vähä etsii :) Suurimman osan löysin jopa lähikaupasta.

Mut aika harvoin niitä tulee käytettyä. En kaipaa leipää tai pastaa, niin miksi niitä korvaamaan. Normi karppiruoka riittää mulle, noi nettikaupat on vaan rahastusta.

Alkuperäinen kirjoittaja karppi:
Noita kaikkia saa ihan tavallisesta marketista kunhan vaan vähä etsii :) Suurimman osan löysin jopa lähikaupasta.

Mut aika harvoin niitä tulee käytettyä. En kaipaa leipää tai pastaa, niin miksi niitä korvaamaan. Normi karppiruoka riittää mulle, noi nettikaupat on vaan rahastusta.

no sepä se kun ei saa :/ meillä on tässä kylällä tasan yks kauppa. Soijajauhoa siellä oli, noita muita en oo kerenny tästä omasta kaupasta kattoa.

Tänään kävin Norjan puolella kahdessa isommassa kaupassa enkä löytäny juuri mitään noista. Olis siellä ollu auringonkukan-, pellavan- ja seesamin siemeniä. Ei muuta.

Mä tiedän että leivästä ja pastasta luopuminen on rankkaa, joten haluaisin jotain vähän ees vastaavaa mussutettavaksi.

olkoot vaan miten rahastusta nettikaupat, täällä ne on ainoita kauppoja... Seuraavaan kaupunkiin jossa on kauppa, on matkaa vaivaiset 160km, ei viittis lähtee vilkaseen oisko siellä kookosjauhoja :D