Mitkä ne? En mie nää kun paidan...??Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:okei, ehkä mun sitten pitää tilata ne onhan ne tosi hauskat kyllä, kesää odotellessa =)
www.kuperkeikka.fiAlkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:Aivan täydellinen mistä noita saa tilata?
Mä olen ihastunut etenkin poikien mallistoon,pojille kun on vaikea löytää mitään kivaa :/ Mitä muuten tykkäsit Ticketin kevättakeista? (Kuperkeikassa) Olisi kiva tietää mitä väriä on tulossaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, ja mulle taas ne on ihan rakkaimpia mut tää oli nyt sopivan rempsee siellä vaaleanpunaisten hörhellysten keskellä phisterin mallistossa joten lähti meille nyt nuo mekot, musta-valkoiset tosin =)
no oranssi on meiän suosikkiväri tosin ekaluokkalaisella meillä on syksyltä turkoosi ticketin välikausipuku ja kuopuksella haalari, joten ei tarvita tänän keväänä välikausivehkeitä takit on tietty kauppareissuihin pakko ostaa.. aattelin punaisia norsuja tai katvigin ompputakkejaAlkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mä olen ihastunut etenkin poikien mallistoon,pojille kun on vaikea löytää mitään kivaa :/ Mitä muuten tykkäsit Ticketin kevättakeista? (Kuperkeikassa) Olisi kiva tietää mitä väriä on tulossaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, ja mulle taas ne on ihan rakkaimpia mut tää oli nyt sopivan rempsee siellä vaaleanpunaisten hörhellysten keskellä phisterin mallistossa joten lähti meille nyt nuo mekot, musta-valkoiset tosin =)
no sieltä vaan tilaamaanAlkuperäinen kirjoittaja Pörröpää:Ihana!! Mä haluan kans tytölle tuon!!
Mä halauisin pojille turkoosit takit,tosin tuo oranssikin on kiva....täytyy odotella vieläAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no oranssi on meiän suosikkiväri tosin ekaluokkalaisella meillä on syksyltä turkoosi ticketin välikausipuku ja kuopuksella haalari, joten ei tarvita tänän keväänä välikausivehkeitä takit on tietty kauppareissuihin pakko ostaa.. aattelin punaisia norsuja tai katvigin ompputakkejaAlkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mä olen ihastunut etenkin poikien mallistoon,pojille kun on vaikea löytää mitään kivaa :/ Mitä muuten tykkäsit Ticketin kevättakeista? (Kuperkeikassa) Olisi kiva tietää mitä väriä on tulossaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, ja mulle taas ne on ihan rakkaimpia mut tää oli nyt sopivan rempsee siellä vaaleanpunaisten hörhellysten keskellä phisterin mallistossa joten lähti meille nyt nuo mekot, musta-valkoiset tosin =)
turkooseja saa varmasti vielä, kun oli viime syksyn väri, eiköhän jonkulla ole vanhjoja varastoja =) on ollut meidän koululaisen suosikkiasu, jota pidettiin koko syksy, pitkälle marraskuulle asti, kun oli niin lämmintä =)Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mä halauisin pojille turkoosit takit,tosin tuo oranssikin on kiva....täytyy odotella vieläAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no oranssi on meiän suosikkiväri tosin ekaluokkalaisella meillä on syksyltä turkoosi ticketin välikausipuku ja kuopuksella haalari, joten ei tarvita tänän keväänä välikausivehkeitä takit on tietty kauppareissuihin pakko ostaa.. aattelin punaisia norsuja tai katvigin ompputakkejaAlkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mä olen ihastunut etenkin poikien mallistoon,pojille kun on vaikea löytää mitään kivaa :/ Mitä muuten tykkäsit Ticketin kevättakeista? (Kuperkeikassa) Olisi kiva tietää mitä väriä on tulossaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, ja mulle taas ne on ihan rakkaimpia mut tää oli nyt sopivan rempsee siellä vaaleanpunaisten hörhellysten keskellä phisterin mallistossa joten lähti meille nyt nuo mekot, musta-valkoiset tosin =)
no tilasitko?? =)Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no sieltä vaan tilaamaanAlkuperäinen kirjoittaja Pörröpää:Ihana!! Mä haluan kans tytölle tuon!!