oisko kivat?

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Missä tuota ompputakkia voi ihastella? (Ajattelin jos se ei olisi liian retro,heh)
no kuviona näkee jo ainakin freshmilkissä,
mutta takkina ei vielä missään nettikaupassa tai muuallakaan,
mä vaan satun töiden puolesta tietämään mitä on tulossa :D :D

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Missä tuota ompputakkia voi ihastella? (Ajattelin jos se ei olisi liian retro,heh)
no kuviona näkee jo ainakin freshmilkissä,
mutta takkina ei vielä missään nettikaupassa tai muuallakaan,
mä vaan satun töiden puolesta tietämään mitä on tulossa :D :D
Ok :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukeiju:
Sekin on tosi hauska :)
juu, siis itseasiassa mun molemmat tytöt on jo tuota isompaa, joten meille tuli kaksi niitä mustavalkoisia, siinä musta tuo kuvio tuli vielä kivemmin esille =) ei ole vaan tietoa noiden koosta, siis ovatko pientä, isoa? on meillä jotain joskus ollut, mutta ovat yleensä vähän liian romanttisia mun uusretromakuun :D

Pikkukeiju
Mun kokemuksen mukaan P&P:n vaatteet on aika reiluja. Mites nuo Lelly Kellyn kengät. Olen niitä joskus ihastellut, mutta en ole raaskinut ostaa... Tänään kyselin ja kuulemma helmikuussa olisi tulossa ekat mallit myyntiin. Pitänee seurata tilannetta! Olen kyllä nyt koukussa :D
Kiva että tänne "susirajan" taaksekin saa nykyään helposti tilailtua vaikka mitä.

Lellikellyn kengät on aivan ihania!! meillä ollut parina kesänä ja ovat olleet tyttöjen suosikit =) täksi kesäksikin varmasti hankitaan =) ovat siitä kivat kun ovat sellaiset tossumalliset, eli menevät ihan arkena, ja sitten niissä niitä kivoja paljettikoristeita, niin menevät juhliinkin ja kun ovat konepestävät, niin olivat ihan tosi mukavat ja helppokäyttöiset ja pysyivät tosi siisteinä koko kesät =)

Yhteistyössä