Oisko kellään vadelmamoussen ohjetta mihin EI tule liivatetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuntuu et kaikissa ohjeissa on liivatetta mut en halua sitä laittaa eli oisko jotain muuta ohjetta. Suklaamoussen teen vaniljakreemistä, tummasta suklaasta ja kuohukermasta. Saisko ton ohjeen sovellettua jotenkin vadelmalle?

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Tee valmispaketista :D

muuten hyvä mut niissäkin useimmissa on liivatetta..

että jos löytyy valmis vadelma moussee paketti mihin ei tuu liivatetta niin otetaan tieto vastaan

Nii joo tietenkin. Mä tajusin ton alotuksen vähän niin ettei halua käyttää (=ei osaa, niinku en mäkään :laugh: ) liivatetta :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Tee valmispaketista :D

muuten hyvä mut niissäkin useimmissa on liivatetta..

että jos löytyy valmis vadelma moussee paketti mihin ei tuu liivatetta niin otetaan tieto vastaan

Nii joo tietenkin. Mä tajusin ton alotuksen vähän niin ettei halua käyttää (=ei osaa, niinku en mäkään :laugh: ) liivatetta :snotty:

juu ei mit..
mie ite tykkän mousseista ja sitä ei aina jaksa säätää ite (huom en oo sit ap)..
ja ois kiva löytää valmis pkt mut toi liivate on ongelma :/

puolukkaista löytyy onneks mut jotain imelämpää kaipais

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä en nyt ymmärrä, miksi et voisi tehdä oman suklaamussesi reseptillä. Kreemi + kuohukerma+hillo+tuoreet vatut.
Lähinnä tuossa mietin et tulee varmaan liian makea jos laittaa hilloa kun toi kreemi on tosi makeeta. Riittäsköhän jos laittas vaan pakastevadelmia ja vaik sauvasekottimella hienontas niitä? Onko kukaan tehnyt näin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä en nyt ymmärrä, miksi et voisi tehdä oman suklaamussesi reseptillä. Kreemi + kuohukerma+hillo+tuoreet vatut.
Lähinnä tuossa mietin et tulee varmaan liian makea jos laittaa hilloa kun toi kreemi on tosi makeeta. Riittäsköhän jos laittas vaan pakastevadelmia ja vaik sauvasekottimella hienontas niitä? Onko kukaan tehnyt näin?

Jossain resepteissä on käytetty tuorejuustoa - sopisikohan se korvaamaan kreemin halutessasi?

Voisin kuvitella että valkosuklaakin sopisi tonne :)

Yhteistyössä