Oisko hyvä pitää 11 vuotta täyttävän tytön synttäreitä HopLopissa, vai onko liian vanha moiseen?

  • Viestiketjun aloittaja "sally"
  • Ensimmäinen viesti
"sally"
Siis tarkoitus ei ole varsinaisia synttärijuhlia pitää siellä, vaan kävis muutaman kaverin kanssa siellä ja sen jälkeen menis syömään jonnekkin. Itselläni ei ole kokemusta HopLopista että viihtyykö tuon ikäiset vielä siellä. Millaisia kokemuksia teillä?
 
"vieras"
Mä justiin mietin onko 9-vuotissynttäreille liian lapsellinen paikka. Tiedän, että oma lapsi viihtyisi ja se kai on pääasia. Tosipaikan tullen moni kaverikin viihtyisi. Mutta ettei tulisi kiusaamista...
 
"viirus"
Miksei, herranenaika!! On kyllä ihmeellistä nykyään, kun ajatellaan aina onko lapsellista ja nuohan ovat lapsia!!

10v poikani kävi naapurin 12v synttäreillä hop lopissa, eikä tullut mieleenkään mikään lapsellisuus.
 
"a.p"
[QUOTE="viirus";29152449]Miksei, herranenaika!! On kyllä ihmeellistä nykyään, kun ajatellaan aina onko lapsellista ja nuohan ovat lapsia!!

10v poikani kävi naapurin 12v synttäreillä hop lopissa, eikä tullut mieleenkään mikään lapsellisuus.[/QUOTE]

Sitähän mä just kysyin kun ei ole kokemusta. :) Kiitos kommentista! :)
 
"a.p"
[QUOTE="viirus";29152465]Pidä ihmeessä, varmasti kutsutut tykkää.[/QUOTE]

Juu, sille kannalle alan kallistua. Ja mikä tärkeintä, se on just tyttären haave että pääsis sinne. :)
 
o tempora, o mores
Viesti lähtee meistä aikuisista. Ei pidä ajatella, että 11v on jo "vanha", ihan täysi lapsihan se on.

Ne kaverit, jotka alkavat paikan lapsellisuudesta jotain sanomaan, niin ei heidän varmastikaan tarvitse sinne sitten tulla ja kertovatpahan omaa karua kieltään kaveruuden laadusta.

HopLop on tosi kiva paikka, aikuisillekin olisi.
 
"vieras"
Jos totta puhutaan, niin mä ainakin olisin ihan täpinöissä jos pääsisin HopLopiin hyppimään ja pomppimaan kavereiden kanssa ja ikää on 32v. :D Eli miks ei sit 11v.!?
 

Yhteistyössä